DEKRA Industrial AB

DEKRA Industrial är ackrediterad av Swedac att certifiera pannoperatörer.

Den 18 december 2019 blev DEKRA Industrial AB ackrediterade av Swedac att utfärda certifieringar av pannoperatörer.

I AFS 2017:3 infördes ett krav på certifiering av pannoperatörer kategori 1-4. Certifieringen innebär att du genom ett skriftligt prov visar att du har nödvändig teoretisk kunskap för att uppfylla kraven i AFS 2017:3.

• Vi är väldigt glada att få certifiera pannoperatörer. Vi kan både certifiera i våra egna lokaler eller ute hos kund säger Anders Olsson, Sälj och Affärsutvecklingschef på DEKRA Industrial AB i Sverige.

Ytterligare information besök DEKRA:s hemsida.

Kontakter

Anders Olsson Säljchef och Affärsutvecklingschef DEKRA Industrial AB / +46 10 455 14 18.

DEKRA Industrial AB
Gamlestadsvägen 2

DEKRA är ett av världens topp 5 ledande provnings- och certifieringsföretag. Med innovativa tjänster bidrar DEKRA till ökad säkerhet på vägen, på jobbet och i hemmet. DEKRA verkar för ökad säkerhet inom en rad branscher via oberoende besiktning, provning och certifiering. DEKRA finns på 30 orter i Sverige.

Följ DEKRA Industrial AB