DEN HYLLADE JULSHOWEN ”TOMTEN&BOCKEN” SÄNDS ONLINE – EN UNIK KVÄLL DEN 16 DECEMBER LIVE TILLSAMMANS MED MÅNS ZELMERLÖW & PER ANDERSSON!

Måns Zelmerlöw och Per Andersson har gjort succé med showen ”Tomten & Bocken - En slags julshow” på Hamburger Börs i Stockholm. Exceptionella tider kräver exceptionell kreativitet och så föddes idén till den unika julshowen. Nu när showen inte längre kan spelas på Hamburger Börs, så ges istället fler möjligheten att uppleva showen via ett unikt online-event den 16 december. Biljetterna släpps idag 30 november kl. 10.00!

2Entertain part of Moment Group

Online-eventet kommer bli en unik upplevelse med möjlighet att kunna styra vilken kameravinkel man vill titta från, följa med backstage och chatta med Måns och Per. Publiken kommer därmed väldigt nära artisterna och kan utforma upplevelsen på ett helt nytt sätt.

”Tomten & Bocken – En slags julshow” hade premiär tidigare i november och hyllningarna har varit många från både publik och pressen.

Aftonbladet beskrev showen som ”Ljuvligt och juligt med Måns & Per” och att, ”Tomten & bocken” sprider värme. En jul med många stämningar anno 2020.”

Expressen skriver ”Måns Zelmerlöw och Per Andersson är två glada tomtegubbar. När allt annat är stängt, så bjuder de på julshow med både sex och naket. Det är något man aldrig sett tidigare.”

Biljettrycket har varit enormt och showen har i stort sett varit slutsåld. Efter beslutet om nya restriktioner för allmänna sammankomster kan inte showen fortsätta att genomföras som planerat. I väntan på att kunna möta publiken igen så kommer showen istället sändas online så att ännu fler får möjligheten att se och uppleva julstämningen som Måns Zelmerlöw och Per Andersson bjuder på.

-          Många har hört av sig och frågat om det går att se Tomten och Bocken på distans och vi vill såklart ge möjligheten till det och därför har vi nu ordnat med ett online-event av showen, där Per och jag hänger med de som tittar. Det blir som en digital julfest. Med online-eventet har vi möjlighet att sprida glädje och julstämning till alla de som nu i pandemitider inte hade möjligheten att se showen på Börsen i Stockholm. Det känns otroligt fint. - säger Måns Zelmerlöw.

-          Det ska bli väldigt spännande att showa för en publik som tittar hemifrån sitt vardagsrum och vi ska allt se till att de som sitter hemma i sofforna känner sig minst lika delaktiga som om de var på plats. Det kommer att bli en upplevelse utöver det vanliga, galet roligt - säger Per Andersson.

Showen sänds den 16 december. Biljetterna släpps idag 30 november kl 10:00 mer information och biljetter finns på Showtic.se/showticTV.

VIDEOKLIPP

Se Trailer från showen här >>

Se videohälsning från Måns & Per >>

För press - och intervjuförfrågningar vänligen kontakta;
Helene Wigren, PR & Beyond, tel. 070 752 76 05, Helene.Wigren@prbeyond.se

För övriga frågor kontakta;

Emilie Olsson Lignell, Live Nation, tel. 073-048 25 81, emilie.lignell@livenation.se
Annika Cardell, 2Entertain. tel 073-364 65 35, annika.cardell@2entertain.com

070-181 59 71http://www.momentgroup.com/

Prisbelönta historien om Dreamgirls blir musikal på China Teatern i Stockholm13.3.2024 09:00:00 CET | Pressmeddelande

Den hyllade musikalen om Dreamgirls kommer för första gången att sättas upp som musikal i Norden. Dreamgirls – The Musical har spelats för fulla hus på såväl Broadway som i West End samt filmatiserats 2006 med bland andra Beyoncé Knowles, Jennifer Hudson och Eddie Murphy i huvudrollerna. Dreamgirls - The Musical bjuder på en gripande resa fylld av drömmar, kärlek, vänskap och svek i regi av en av landets mest hyllade regissörer, Edward af Sillén med svensk översättning av Calle Norlén. Premiär 12 september 2024 på China Teatern i Stockholm.

SLiCE - Ping. Pong. Pizza. Öppnar i Göteborg & Malmö i vår!15.2.2024 14:22:22 CET | Pressmeddelande

Pingis har alltid legat Sverige varmt om hjärtat. En ofattbar mängd vunna mästerskap genom åren har skapat pingislegender och cementerat Sverige på den internationella pingiskartan. Vi vill plocka upp stafettpinnen. Eller pingisracketen om vi ska vara noga. Vi vill göra pingis tillgängligt för alla, och hålla det på en nivå som bjuder in till lek eller allvar, själv eller i grupp, dag eller kväll. Det ska bara vara att plocka upp ett racket och serva. Eller ta ett par pizzaslices, en kall öl och bara kolla på.

Starkt resultat i en utmanande tid - bokslut 2023 presenterat9.2.2024 09:39:28 CET | Pressmeddelande

Vi summerar 2023 till det finansiellt starkaste året i koncernens historia! Med stolthet konstaterar jag att alla våra verksamheter presterar positiva resultat och lyckas väl med att parera i den osäkra omvärld vi lever i. Trots alla utmaningar har vi under året även utvecklat två nya koncept. Återigen gläds jag över den bredd av verksamheter och allt engagemang vi har i koncernen och som så tydligt visar att tillsammans är vi starkare.