Business Wire

Det schyssta casinot PlayOJO lanseras i Sverige

Dela

Det prisbelönade nätkasinot PlayOJO tar nu sin unika strategi baserad på ärlighet och transparens till Sverige, och släpper idag sin produkt med hjälp av TV-reklam och annonser på nätet.

Med en betydande budget i mångmiljonklassen är syftet att kommunicera PlayOJO:s unika filosifi. Man vill tydligt förmedla ett schysst nätkasino som ger spelarna full kontroll över sina pengar.

För att fira lanseringen i Sverige kommer PlayOJO att erbjuda en exklusiv bonus; Alla nya spelare får en extra free spin för varje 10 kr de sätter in (upp till 50 free spins), med den angenäma fördelen att alla vinster betalas ut kontant direkt till spelkontot – helt utan krav på omsättning. Att använda sig av helt omsättningsfria bonusar är unikt på marknaden, och det är ett av bevisen för att PlayOJO är det schyssta alternativet i branschen.

Den banbrytande utmanaren PlayOJO har gjort stort intryck i Storbritannien med sitt engagemang kring ansvarsfullt spelande. De är öppna och ärliga med sina villkor, sin marknadsföring och sitt bonussystem och har inställningen att de pengar som spelarna vinner är deras.

Den helt egna funktionen OJOplus belönar alla spelare med pengar tillbaka för varje insats, oavsett om de vinner eller inte. Alla bonusar och belöningar ges helt utan omsättningskrav – det man ser är det man får. Står det 500 kr på kontot så är det självklart för PlayOJO att dessa pengar tillhör spelaren, utan förbehåll. Inget finstilt som man behöver leta efter, eller tvetydiga villkor att ta hänsyn till.

Ohad Narkis från PlayOJO säger: “Andelen svenskar som spelar på nätet har minskat med 22 % de senaste tolv månaderna. Varför? Bristande förtroende för spelsidorna på den svenska marknaden. Vi på PlayOJO sätter spelaren först. Det finns inga märkliga bonusar med höga omsättningskrav eller komplicerade villkor som är omöjliga att förstå. Vi är rättvisa, ärliga och transparenta – schyssta helt enkelt. Vi håller vad vi lovar och det är vad spelarna förväntar sig.”

“Vi tror att det här synsättet kommer att bli mycket uppskattat bland spelare i Sverige, och vi hoppas att vi ska kunna uppmuntra de som har avstått från spelprodukter till att återigen spela de spel som de älskar, men i en pålitlig miljö.”

PlayOJO lanserades i Storbritannien i februari 2017, och har redan tagit marknaden med storm med sin schyssta attityd. Deras transparenta förhållningssätt har lett till flera priser i branschen, däribland Rising Star vid EGR Operator Awards 2017.

Om PlayOJO:

www.playojo.com

Detta meddelandets ursprungliga text är den officiella versionen. Översättningar tillhandahålls endast som ett stöd och skall jämföras med originalet, vilken är den enda versionen av texten som har rättslig relevans.

Contact information

För mer information, kontakta:
GameOn Marketing
Sarah Blackburn
Tfn. 0034628499459

Om

Business Wire
Business Wire



Följ Business Wire

Abonnera på våra pressmeddelanden.

Senaste pressmeddelandena från Business Wire

ZeroChaos byter namn till Workforce Logiq8.1.2019 08:00:00Pressmeddelande

Det ledande internationella Workforce Management företaget ZeroChaos har bytt namn till Workforce Logiq™, detta för att markera företagets vision att leverera expertis, innovation och förståelse som förnyar hur organisationer hittar den -kompetens de behöver för att växa. “Namnet ZeroChaos har fungerat väl under de senaste 20 åren,” säger Jim Burke, CEO på Workforce Logiq. “Men i och med att det efterfrågas bättre ledning, resultat och finansiell kontroll av den globala personalstyrkan och konsultförsörjningen, så speglar namnet Workforce Logiq bättre vad vi erbjuder idag — att kombinera mänsklig och artificiell intelligens gör planeringen enklare för HR- och inköpsteam.” Workforce Logiqs portfölj omfattar programmen Managed Service Provider (MSP), Vendor Management System (VMS) och Recruitment Process Outsourcing (RPO). De erbjuder HR- och inköpsorganisationer information och förståelse för att på ett framgångsrikt sätt hantera den globala personalstyrkan samt förbättra resultaten och

Adnuntius utökar sina geotargeting-funktioner med Digital Elements IP-intelligence-lösning13.12.2018 09:02:00Pressmeddelande

Digital Element, den globala leverantören av IP-geolocationdata och tjänster, har idag tillkännagivit att, Adnuntius, en plattform som är specialiserad på onlineannonsering- och marknadsföring, valt sin NetAcuity PulseTM för att förbättra inriktningskapaciteten för sina globala publishing- och marknadsföringskunder Adnuntius erbjuder en helhetslösning för dataanvändning, inköp och försäljning av programmering och effektiva annonstjänster till internationella kunder. Genom att distribuera Digital Elements NetAcuity Pulse IP-intelligence kommer Adnuntius att uppnå den högsta nivån av geotargeting som är tillgänglig för sina kunder, ända ner till en hyper-lokal postnummernivå. Identifieringen av anslutningstyp och hastighet, mobiloperatör och internetleverantör hjälper också Adnuntius kunder att effektivt bygga mycket exakta inriktningsprofiler. "Vi gör det möjligt för utgivare och marknadsförare att nå rätt publik med rätt annons i rätt sammanhang," kommenterade Stian Remaad, VD och medg

Efter en PC-lansering 2017 som slog alla rekord får nu PC-världen tillgång till Destiny 2 utan kostnad8.11.2018 06:21:00Pressmeddelande

Sedan lanseringen 2017 har Destiny 2 lockat stora skaror av hängivna fans och har uppskattats av miljontals spelare världen över. Nu kommer fangruppen att utökas, då nya Guardians utan kostnad kan ansluta sig till Destiny 2 och dess värld i november. För att fira ett helt år på PC meddelar Bungie och Activision, i samarbete med Blizzard Entertainment, att från den 2 november till den 18 november kommer alla på Blizzards spelplattform Battle.net som inte redan har köpt Destiny 2 - eller nya medlemmar som ansluter sig till Battle.net - kunna ladda ner spelet som en kostnadsfri gåva. Destiny 2 kommer att vara tillgängligt på Battle.net-appen utan kostnad under drygt två veckor i november och spelare kan ladda ner spelet när de har gjort anspråk på gåvan*. Nya Battle.net-konton som har skapats efter kl. 20:00 CET den 2 november 2018 kommer att behöva aktivera Blizzard SMS Protect innan de gör anspråk på sin spellicens. Destiny 2 kan hämtas på https://account.blizzard.com/gifts/. För att fi

Iconex tillkännager slutligt avtal om att förvärva Schades och R+S6.11.2018 06:30:00Pressmeddelande

Iconex™, den ledande lågkostnadstillverkaren av lösningar för kvitton och differentierade etiketter, tillkännagav i dag undertecknandet av ett slutligt avtal om att förvärva Schades och R+S från Hansol Paper. I och med transaktionen kommer Iconex, som redan är marknadsledande i Nordamerika, även att bli marknadsledande i Europa. Schades har sitt huvudkvarter i danska Skive och konverterar termopapper åt sina kunder, däribland kvittopappersrullar till kassaapparater och självhäftande etiketter. De har en marknadsledande ställning i Europa med en unik kundbas som innefattar detaljhandel, kontorsmateriel, distributörer av livsmedel och andra varor samt logistik. R+S, som har sitt huvudkontor i tyska Sarstedt, konverterar och säljer termopapper för kvitto-, kupong- och biljettlösningar samt etiketter. Båda företagen införlivas i Iconex för att bilda ett integrerat europeiskt företag med oöverträffad branschspecifik och regional kunskap, expertis och kapacitet som kommer att gynna kunder, a

L&T Technology Services öppnar nytt ingenjörscenter i Göteborg31.10.2018 12:26:00Pressmeddelande

L&T Technology Services Limited (NSE: LTTS), ett ledande globalt företag inom renodlad ingenjörsservice, meddelar idag att de öppnar ett Digital Engineering Centre i Göteborg. Centret, som är beläget i Lindholm Science Park, kommer verka som ett nearshore-utvecklingscenter för LTTSs kunder i regionen och kommer tack vare sitt läge kunna erbjuda tätare support till företagets olika initiativ i regionen. Detta pressmeddelande använder multimedia. Se den fullständiga versionen här: https://www.businesswire.com/news/home/20181031005427/sv/ Official Opening of L&T Technology Services’ Digital Engineering Centre in Gothenburg (Photo: Business Wire) L&T Technology Services har i över 10 år varit den givna ingenjörspartnern för många av de största företagen i Norden och har varit med och utvecklat den senaste tekniken för industrigiganter som Volvo Cars, Scania och Vestas. För att ytterligare stärka sin position på den nordiska marknaden så expanderar LTTS sin lokala närvaro i Sverige för att

itslearning tecknar avtal för att stödja utbildning i Kina30.10.2018 09:00:00Pressmeddelande

Thomas Gunleiksrud, VP för International Sales hos itslearning säger: ”I samarbete med Traceboard är vi fast beslutna att hjälpa den kinesiska regeringen att nå framgång med den nuvarande femårsplanen för utbildning. Detta så att kinesiska barn till 2020 ska ha åtkomst till en plattform som tillåter dem att, med hjälp av teknologi, nå sin fulla potential och därigenom bli bättre rustade inför framtiden. Planen är att de två företagen tillsammans ska leverera en lärplattform till utbildningsinstitutioner i Kina. ”Med det här avtalet kommer vi att använda de bästa digitala undervisnings- och inlärningsmetoderna från västvärlden och arbeta med Traceboard för att erbjuda en lösning i världsklass som syftar till att förbättra utbildningen. Detta betyder mycket för oss”, säger Gunleiksrud. itslearning har idag sju miljoner aktiva användare. Partnerskapet erbjuder en möjlighet att fördubbla antalet användare under de närmaste åren. Traceboard levererar redan digitala inlärningsprodukter i fle

I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.

Besök vårt pressrum