Business Wire

Det schyssta casinot PlayOJO lanseras i Sverige

Dela

Det prisbelönade nätkasinot PlayOJO tar nu sin unika strategi baserad på ärlighet och transparens till Sverige, och släpper idag sin produkt med hjälp av TV-reklam och annonser på nätet.

Med en betydande budget i mångmiljonklassen är syftet att kommunicera PlayOJO:s unika filosifi. Man vill tydligt förmedla ett schysst nätkasino som ger spelarna full kontroll över sina pengar.

För att fira lanseringen i Sverige kommer PlayOJO att erbjuda en exklusiv bonus; Alla nya spelare får en extra free spin för varje 10 kr de sätter in (upp till 50 free spins), med den angenäma fördelen att alla vinster betalas ut kontant direkt till spelkontot – helt utan krav på omsättning. Att använda sig av helt omsättningsfria bonusar är unikt på marknaden, och det är ett av bevisen för att PlayOJO är det schyssta alternativet i branschen.

Den banbrytande utmanaren PlayOJO har gjort stort intryck i Storbritannien med sitt engagemang kring ansvarsfullt spelande. De är öppna och ärliga med sina villkor, sin marknadsföring och sitt bonussystem och har inställningen att de pengar som spelarna vinner är deras.

Den helt egna funktionen OJOplus belönar alla spelare med pengar tillbaka för varje insats, oavsett om de vinner eller inte. Alla bonusar och belöningar ges helt utan omsättningskrav – det man ser är det man får. Står det 500 kr på kontot så är det självklart för PlayOJO att dessa pengar tillhör spelaren, utan förbehåll. Inget finstilt som man behöver leta efter, eller tvetydiga villkor att ta hänsyn till.

Ohad Narkis från PlayOJO säger: “Andelen svenskar som spelar på nätet har minskat med 22 % de senaste tolv månaderna. Varför? Bristande förtroende för spelsidorna på den svenska marknaden. Vi på PlayOJO sätter spelaren först. Det finns inga märkliga bonusar med höga omsättningskrav eller komplicerade villkor som är omöjliga att förstå. Vi är rättvisa, ärliga och transparenta – schyssta helt enkelt. Vi håller vad vi lovar och det är vad spelarna förväntar sig.”

“Vi tror att det här synsättet kommer att bli mycket uppskattat bland spelare i Sverige, och vi hoppas att vi ska kunna uppmuntra de som har avstått från spelprodukter till att återigen spela de spel som de älskar, men i en pålitlig miljö.”

PlayOJO lanserades i Storbritannien i februari 2017, och har redan tagit marknaden med storm med sin schyssta attityd. Deras transparenta förhållningssätt har lett till flera priser i branschen, däribland Rising Star vid EGR Operator Awards 2017.

Om PlayOJO:

www.playojo.com

Detta meddelandets ursprungliga text är den officiella versionen. Översättningar tillhandahålls endast som ett stöd och skall jämföras med originalet, vilken är den enda versionen av texten som har rättslig relevans.

Contact information

För mer information, kontakta:
GameOn Marketing
Sarah Blackburn
Tfn. 0034628499459

Om

Business Wire
Business Wire



Följ Business Wire

Abonnera på våra pressmeddelanden.

Senaste pressmeddelandena från Business Wire

Fujitsu väljer Box för att stärka samarbetet på sin interna globala kommunikationsplattform9.5.2018 01:00Pressmeddelande

Box, Inc. (NYSE:BOX), en ledande aktör inom molnbaserad innehållshantering, meddelar idag att Fujitsu har valt att implementera Box som samarbetsverktyg på sin globala kommunikationsplattform, för att stärka samarbetet mellan sin personal, kunder och leverantörer. Box har redan lanserats till 80 000 anställda i Japan och implementeras nu (sedan december 2017) globalt för all personal. Fujitsu främjar intern kommunikation med hjälp av den senaste tekniken, och det gör det möjligt för de anställda att arbeta från vilken plats som helst och via vilken enhet som helst. Fujitsu har valt Box för att stärka samarbetet mellan intern personal och kunder, och för säker delning av innehåll med personer utanför företaget. Fujitsus globala kommunikationsplattform använder Microsofts Office 365 för kommunikations- och kunskapsutbyte mellan företagen i gruppen. Fujitsu har valt Box, som är integrerat med Office 365, för molnbaserad innehållshantering i en säker miljö som möjliggör förbättrat samarbet

Usabilla B.V.: Hur användarfeedback hjälper BSH Home Appliances AB att bli mer kundcentrerad3.5.2018 07:05Pressmeddelande

Usabilla B.V. (www.usabilla.com) är stolta över att ha blivit utvalda av BSH Home Appliances AB, med bl.a. Bosch, Siemens och Neff som varumärken, till företagets Voice of Customer-lösning, för att samla in användarfeedback i realtid på deras webbplatser. Detta pressmeddelande använder multimedia. Se den fullständiga versionen här: https://www.businesswire.com/news/home/20180503005023/sv/ BSH Home Appliances AB, den största tillverkaren av hushållsapparater i Europa och ett av världens ledande företag inom branschen, har implementerat Usabilla som sin Voice of Customer-lösning. För att stödja sin kundcentrerade strategi, har BSH Home Appliances AB valt att samla in feedback i realtid från sina webbplatsbesökare. Enligt Torbjörn Persson, Webb Manager på BSH Home Appliances AB: "Usabilla kommer att stödja vår kundfokuserade strategi i och med att vi kan samla in data i realtid från våra kunder, vilket utgör grunden för att optimera våra digitala kanaler och förbättra kundupplevelsen fort

Digital Element ingår samarbete med Discovery Inc. för att förbättra noggrannheten i företagets videorättigheter med hjälp av system som baseras på geografiska data25.4.2018 07:00Pressmeddelande

Digital Element, den ledande leverantören av system för IP-geografisk lokalisering, meddelade idag att det globala mediaföretaget, Discovery Inc., har börjat använda NetAcuity för hyperlokal IP-geografisk lokalisering. Syftet är att se till att rätt personer ser rätt innehåll samt att uppfylla de geografiska rättigheter som gäller i Europa. Discovery har över tre miljarder tittare globalt i över 220 länder och områden och erbjuder många ledande TV-kanaler inklusive Eurosport, Discovery Channel, Animal Planet med flera. Varumärket är välkänt internationellt och når tittare med digitala program från bland annat Group Nine Media, Discovery VR och Eurosport Player. Europeiska telekommunikationsföretag arbetar ofta över flera områden och distribuerar IP-adresser till flera regioner. Hanteringen av geografiska TV-rättigheter kan därmed bli komplicerad. Genom NetAcuity som är Digital Elements IP Intelligence-lösning kan Discovery identifiera tittarnas exakta geografiska plats och tillåta åtko

Cobra Biologics tilldelas Queen’s Award for Enterprise in International Trade21.4.2018 08:00Pressmeddelande

Cobra Biologics (”Cobra”) är en internationellt ledande organisation för kontraktsutveckling och tillverkning som i dag offentliggör att företaget har tilldelats Queen’s Award 2018 for Enterprise, i kategorin internationell handel. Detta prestigefyllda pris är ett erkännande av Cobras kommersiella framgångar som tjänsteleverantör till företagets globala kundbas. Queen’s Awards har sedan 52 år tillbaka uppmärksammat exceptionella brittiska företag. Nu när Cobra blir en del av denna tradition kommer företaget att närvara vid en mottagning på Buckingham Palace. Därefter kommer priset att överlämnas av en representant för Hennes Majestät Drottningen på Cobras anläggning i Storbritannien senare i år. Cobra har under 20 år arbetat inom life science med kontraktsutveckling och tillverkning av biofarmaceutiska produkter, från prekliniska och kliniska försök till kommersiell tillverkning. Företaget exporterar just nu 85 % av sina tjänster från anläggningarna i Storbritannien och Sverige. Cobras

VGR utrustar läkare med UpToDate, det evidensbaserade beslutsstödet från Wolters Kluwer15.3.2018 15:02Pressmeddelande

Wolters Kluwer meddelar idag att Västra Götalandsregionen (VGR) nu utrustar sina läkare med UpToDate Anywhere – ett mobilanpassat kliniskt beslutsstöd som tillhandahåller den senaste informationen i samband med diagnostik och behandling av patienter. UpToDate anywhere erbjuds till sjukvårdspersonal på regionens samtliga nio sjukhus. Detta pressmeddelande använder multimedia. Se den fullständiga versionen här: http://www.businesswire.com/news/home/20180315005869/sv/ With UpToDate Anywhere, VGR ensures access to the same high quality, evidence-based content across its nine regional general hospitals. (Photo: Business Wire) Västra Götalandsregionen (VGR) ansvarar för sjukvård och medicinsk behandling till över en och en halv miljon invånare. Med UpToDate Anywhere kan VGR säkra samma högkvalitativa, evidensbaserade diagnostik och behandling på samtliga nio allmänna sjukhus i regionen. Det nya beslutsstödet ska minska risken för onödiga och omoderna behandlingsmetoder, och samtidigt säkerst

Westinghouse-styrt konsortium redo att leverera bränsle till VVER-440-reaktorer i Europa13.3.2018 11:46Pressmeddelande

Westinghouse Electric Company och dess åtta europeiska partner i konsortiet tillkännagav idag att de framgångsrikt har slutfört ett EU-finansierat projekt som syftar till att diversifiera kärnbränsleförsörjningen till reaktorer av typen VVER-440 i Europa. Konsortiet har framtagit ett koncept för bränslekonstruktion och fastställt hur tillverkningen och leveranskedjan för att bygga och transportera bränsleknippen tillhörande VVER-440 kan återupprättas, i likhet med vad Westinghouse och ENUSA genomförde för Lovisa kärnkraftverk i Finland 2001–2007. Utöver bränslekonstruktionen har konsortiet infört och verifierat de därtill hörande metoder som ska tillämpas med avseende på licensiering och användning av en ny bränslekonstruktion. ”Genom det här projektet är vi mycket väl förberedda för att tillverka och leverera VVER-440-bränsle till europeiska anläggningar. Därmed har vi skapat ett gångbart alternativ för dagens bränsleförsörjning som kommer från en enda källa”, säger Aziz Dag, Vice Pre

I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.

Besök vårt pressrum