Det våras för ”Så som i Himmelen”

Två utsålda säsonger på Oscarsteatern, lysande recensioner och stående ovationer kväll efter kväll. Succén är ett faktum och biljettförsäljningen är i full gång för den tredje säsongen hösten 2019.

2Entertain - part of Moment Group

Den är hyllad av både kritiker och publik och har jämförts med stormusikaler som CHESS och Kristina från Duvemåla. Biljettsuget är enormt till supermusikalen Så som i Himmelen, där stjärnskottet Philip Jalmelid spelar Micke Nyqvists filmroll som den hemvändande världs-dirigenten. Hans motspelare Tuva B Larsen lovordas för den roll som Frida Hallgren gjorde i Kay Pollaks Oscars-nominerade film.

Läs mer om megasuccén, Så som i Himmelen här

Foto: Mats Bäcker

Moment Group är en av de ledande aktörerna inom upplevelseindustrin i Skandinavien. Inom koncernen skapas upplevelser för fler än 2 miljoner gäster varje år. Verksamheterna inom Moment Group bedrivs i fyra affärsområden med kontor i Göteborg, Stockholm, Köpenhamn, Hamburg, Oslo, Falkenberg och Växjö. Moment Group är noterat på Nasdaq Stockholm, Main Market.

Inom Moment Group återfinns följande bolag och varumärken: 2Entertain, Ballbreaker, China Teatern, Cirkusbygningen, Golden Hits, Hamburger Börs, Hansen, Intiman, KPH Matbar, Kungsportshuset, Lisebergsteatern, Minnesota Communication, Oscarsteatern, Showtic.se, STAR Bowling, Tickster, The Concept, Vallarnas friluftsteater, Wallmans, Wallmans Group

Danny är tillbaka med ny scenshow på The Theatre, Gothia Towers i höst28.3.2019 15:19:37 CETPressmeddelande

Efter tre utsålda säsonger på Hamburger Börs i Stockholm och Gothia Towers i Göteborg (The Theatre) med sin publik- och kritikerhyllade show NU, så har Danny haft ett publikt uppehåll i närmare 2 år. Detta för att ladda batterierna till nästa stora show – ”The Run(a)way show”. En modern popshow med ett helt nytt scenuttryck, som kommer att ha urpremiär på The Theatre i GÖTEBORG den 31 oktober 2019.