Digitala Influencer-podden firar 100 avsnitt

Många av Sveriges viktigaste digitala makthavare har gästat podden och delat med sig av sin erfarenhet och kunskap. Nu är det 100 avsnittet inspelat - ett best-of-avsnitt - fyllt med tankar och visdom om digitalisering.

I avsnitt 100 av Digitala Influencer -podden samlas några av höjdpunkterna från resans gång. Avsnittet bjuder på intressanta insikter som berör allt från e-handel och live-shopping till 5G och framtidens självkörande bilar.

Hör Klarna-chefen berätta om hur man gör för att behålla startup-känslan, varför NetOnNet frodats under Covid-19 och vilka tips Microsofts Hélène Barnekow har att ge.Vilka är egentligen framgångsfaktorerna för en bra e-handel? Hur kommer näringslivet se ut efter pandemin? Varför går det så långsamt med utvecklingen av 5G? Och på vilket sätt sätter juridiken käppar i hjulet för utvecklingen av självkörande fordon? Svar på dessa frågor och många fler får du i avsnitt 100.

Digitala Influencer-podden har rankats som en av de viktigaste poddarna om digitalisering och programleds av Consids vd Peter Hellgren. Ett nytt avsnitt sänds varje vecka och finns där poddar finns.

Consid är ett av Sveriges snabbast växande företag som erbjuder konsulttjänster inom IT, management och digital marknadsföring. Företaget har kontor i Stockholm, Uppsala, Västerås, Örebro, Norrköping, Linköping, Nyköping, Göteborg, Halmstad, Malmö, Helsingborg, Karlshamn, Karlskrona, Kalmar, Ljungby, Värnamo, Växjö, Jönköping, Borås, Karlstad, Gävle och Sundsvall. Consid startades 2000 av Peter Hellgren och Henrik Sandell och har idag över 1 000 anställda och omsätter över en miljard kronor. Läs mer på www.consid.se.

Digital transformation

Mobilitet och apputveckling