Din bästa julgåva till de som jobbar i butik

Vi har lärt oss att planera våra inköp, vi försöker hålla avstånd och vi är ganska duktiga på att komma när det är färre kunder i butik. Det som är kvar att göra, särskilt inför jul, är att handla ensam. Det är ett mycket stort problem för alla som arbetar i butik att så många envisas med att ta med partners, kompisar och barn in i butiken.

Världsrekordförsök i överimplementering av EU-regler18.12.2020 15:00:00 CETBlogginlägg

Kampen fortsätter för att bli det land som har flest och mest överimplementeringar inom EU! Handeln är självklart för att minska miljöpåverkan från förpackningar. Men det måste ske på ett förnuftigt sätt som samtidigt minskar resursförbrukningen och inte tummar på livsmedelssäkerheten. Inte symbolpolitik som ökar resursförbrukningen och spelar lotto med livsmedelssäkerheten och matsvinnsarbetet. Här är källan till inslaget: https://bit.ly/3aggfox