Direktflyg till Pyrenéerna även nästa vinter från Linköping City Airport!

Snösäkra och soliga Andorra.

Även nästa vinter kommer man kunna flyga direkt till underbar skidåkning i Pyrenéerna från Linköping City Airport!
Quality Travel som representerar Andorra i Sverige kommer erbjuda två avgångar i samband med sportlovet (vecka 8) och vecka 12. Linjen kommer trafikeras av BRA med en Avro RJ-85 som tar 85 passagerare.

-"Vi är glada att vi även i år kan erbjuda direktflyg från Linköping till Andorra.
Efter förra årets succé gör vi nu en uppföljning tillsammans med Linköpings City Airport" - Ulf Östmark, VD, Quality Travel.

- "Efter fjolårets succé så känns det riktigt bra att kunna erbjuda skidflyg från Linköping även nästa vinter. De resenärer som flög till Andorra nu i vinter var oerhört nöjda." - Camilla Lejon, VD Linköping City Airport

Quality Travel representerar Andorra i Sverige och har över 20 års erfarenhet av Andorra arrangemang.
Andorra erbjuder över 210 km snösäkra pister och 300 soldagar/år.
Pistnära hotell med hög standard på boende och mat som tilltalar den Skandinaviska marknaden.

Mer uppgifter lämnas av VD, Ulf Östmark på 0708-402200 eller ulf@qtravel.se

Snösäkra och soliga Andorra.

KLM återupptar direktflyg från Linköping till Amsterdam!16.7.2020 08:04:25 CEST | Pressmeddelande

Rekordökning för KLM på Linköping City Airport under maj!12.6.2019 08:01:00 CEST | Pressmeddelande