Donnez i Bingolotto

Sista veckan för Leif ”Loket” Olsson som vikarie i BingoLotto – och han avslutar med stil! För underhållningen står Donnez, den sprudlande dansbandsorkestern från Perstorp i Skåne.

Dansbandskvartetten Donnez har ackompanjerat buggälskare runtom på landets dansbanor i sjutton år. År 2010 medverkade bandet i Dansbandskampen på SVT1 och har släppt åtta fullängdare varav den senaste, Många långa mil, utkom 2016. På söndag ställer de sig uppå Bingolottos scen och sprider sina gyllene toner rakt igenom tv-rutan.

BingoLotto – Söndag 15 oktober kl. 18 i TV4.

BingoLottos Nyårsbingo!28.12.2017 07:00Pressmeddelande

Välkommen på nyårsfest! Lotta Engberg håller dig sällskap under nyårsafton med bingo, spännande artister och vinster för totalt 31 miljoner. Miljonhjulet snurrar hela kvällen och vi gästas av Tomas Pettersson, Agneta Sjödin, Elisabeth Andreassen, Johan Östling m.fl. Uppträder gör Lasse Stefanz, Boris René, Peter, Bruno & Matilda, Jemima Hicintuka och Gunhild Carling. Dessutom kommer de svenska succétvillingarna SkillTwins.

Succé för BingoLottos Uppesittarkväll 23 december 201723.12.2017 23:52Pressmeddelande

Ny rekordförsäljning även i år. BingoLottos Uppesittarkväll gav mer än 42 miljoner kronor till svenskt föreningsliv! Lotta gjorde ett strålande program tillsammans med alla gäster och skänkte glädje till många vinnare. Fler än ofattbara 500 000 vinster har delats ut under kvällen, det är fler än 2000 vinster per minut under programmet. BingoLottos Uppesittarkväll är en tradition som växer sig starkare för varje år och i vartannat hushåll i Sverige har det i kväll spelats på bingolotter.