Dragkrok365 - hjälper kunder att välja rätt dragkrok för deras fordon

Att köpa dragkrok kan kännas krångligt och kan bli kostsamt om du inte vet var du ska leta någonstans. Med tanke på det stora utbudet som finns på den svenska marknaden idag så är det inte heller en enkel match. Företaget Dragkrok365 vill nu göra det enklare och smidigare för personer att beställa rätt dragkrok på nätet.

Det finns numera ett stort utbud av olika dragkrokar och modeller på marknaden. Det finns både fasta dragkrokar och avtagbara dragkrokar - utöver detta finns det flera olika märken och modeller. Så hur går du egentligen tillväga för att välja rätt dragkrok till ditt fordon?

Välj rätt dragkrok för ditt fordon

Företaget Dragkrok.se som fokuserar på att sälja dragkrokar på nätet har även utvecklat en ny smart funktion på sidan som låter konsumenter filtrera dragkrok efter bilmärke. På så sätt kan kunderna snabbt och smidigt välja rätt dragkrok för deras fordon och slipper därmed lägga ned dyrbar tid på att söka runt på nätet efter rätt information.

“När det kommer till dragkrokar så är det mycket viktigt att du köper rätt modell till ditt fordon. Vi identifierade tidigt att många kunder tycker det är svårt att välja rätt dragkrok med tanke på det stora utbudet. Vi utvecklade därför en filterfunktion där kunderna snabbt och enkelt fyller i information som bilmärke, modell och årsmodell. Efter att de angett informationen kommer de bli presenterade för relevanta dragkrokar som passar just deras bil och behov”, säger pressansvarig på Dragkrok365.

Om företaget

Dragkrok365 levererar dragkrokar av hög kvalitet till marknadens bästa priser. Företaget lägger stor vikt vid kundkontakt för att möta kundens förväntningar och önskemål. Visionen är att ge en smidigare köpupplevelse för kunder som beställer dragkrok på nätet. Dragkrok levererar till såväl privatpersoner och bilhandlare samt verkstäder.

Roland Johansson

info@dragkrok365.se