Drängarna i BingoLotto

Kultbandet Drängarna slog igenom som en bomb 1995 med hitlåten “Vill du bli min fru”. Med nya hitlåtar som till exempel ”Varför vill du inte ha mig” & ”Iskall öl och Captain Morgan” i bagaget turnerar Drängarna i fullt tempo runt om hela Sverige. På söndag ser vi dem i Bingolotto

Foto:Anna- Lena Ahlström

Gängets bejublade framträdanden på bland annat Allsång på Skansen, Allsang på Grensen och medverkan i Ullaredsserien har på nytt satt Drängarna på kartan.

Detta har följts upp av en lång lista grym partymusik som ”Raggaren”, ”Bärsärkagång”, ”Jösses lilla flicka”, ”Efterfest” och många fler.

Drängarna är ödmjukt stolta över 70 miljoner lyssningar på Spotify och för vår popularitet bland svenska folket med 60-70 spelningar per år.

Drängarnas måtto har alltid varit fullt ös, party och glädje med, framför allt, glimten i ögat!

Nyligen gjorde de succe i Melodifestivalen med låten ”Piga och dräng” och det är den vi nu kommer få njuta av helt live i Bingolottostudion

Söndagen den 19 april 2020, kl. 18.00, välkomnar vi Drängarna till BingoLotto

Foto:Anna- Lena Ahlström