Efter högt biljettryck till Peter Jöback och showen "Med hjärtat som insats" släpps nu fler datum till Cirkus

Efter stor efterfrågan och högt biljettryck till Peter Jöback och kommande showen "Med hjärtat som insats” släpps idag fler datum till höstens show på Cirkus i Stockholm. Glädjande nyheter för Peter Jöback, som just nu återigen befinner sig på Broadway och där han gör succé i huvudrollen på "Phantom of the Opera's" 30 års jubileum.

2Entertain - part of Moment Group

"Med hjärtat som insats" utspelar sig mitt i livet som Peter Jöback själv beskriver det och är en hyllning till svunna epoker och nutid berättad någonstans i gränslandet mellan filmens språk och scenens uttryck. Peter Jöback och hans kreativa team Hans Marklund och Magnus Renfors är hjärnorna bakom denna storslagna musikupplevelse som är så pass unik i dess slag att den gett upphov till ett helt nytt koncept som de kallar ”POPTEATER”.

Cirkus förvandlas till en arenateater och publiken kastas in mitt i händelsernas epicentrum. Showen begränsas lika lite av scenens yta som fantasins gränser, vad är egentligen dröm och vad är verklighet?

Vi välkomnar dig till en oförglömlig kväll - en annorlunda arena- och totalupplevelse med musik, dans, mat och dryck med premiär den 20 september på Cirkus, showens spelas fredagar och lördagar hela hösten.

NYTILLKOMNA SHOWDATUM:

Regi/manus: Hans Marklund

Premiär 20 september
Föreställningens längd: 100 minuter

Biljettalternativ: Dinnershow-biljett inkl. middagspaket eller endast showbiljett
Läs mer och boka biljetter: www.showtic.se/peterjoback/

"Med hjärtat som insats” produceras av: 2Entertain, Live Nation, Vicky Nöjesproduktion i samarbete med Sinclair Entertainment.

För mer information och kontakt med Peter Jöback, hör av er till Helene Wigren PR & Beyond: helene.wigren@prbeyond.se eller anna.vfg@prbeyond.se

______________________________________________________________________________________

2Entertain producerar musikal, teater, show och konsert. Vi skapar specialbeställd underhållning, förmedlar artister till företagskunder och driver fem teaterarenor. 2Entertain driver också biljettbokningssajten showtic.se – se mer på 2Entertain och Showtic.