​Elfsberg gästar Oldsberg

Söndagens Bingolotto blir mer aktuellt än någonsin. Åtminstone enligt de senaste rapporterna. Nyhetsankaret Claes Elfsberg gästar nämligen Ingvar Oldsberg i Bingolotto. Guldgossarna i Arvingarna förgyller dessutom scenen.

Nyhetsankare i Bingolotto

Claes Elfsberg kom till SVT som praktikant och ledde Rapport för första gången 1975. Efter 45 år som nyhetsuppläsare ledde Elfsberg sin sista Aktuelltsändning den 30 november 2015. För att väga upp detta gästar han BingoLotto på söndag.

Till BingoLotto-scenen återvänder ena riktiga favoriter i repris. Arvingarna som de facto är den orkester som medverkat i Bingolotto flest gånger av alla.

Husband under ledning Mattias Bylund

Bingolotto – Söndag 20 november kl 18 i TV4.