​Elfsberg gästar Oldsberg

Söndagens Bingolotto blir mer aktuellt än någonsin. Åtminstone enligt de senaste rapporterna. Nyhetsankaret Claes Elfsberg gästar nämligen Ingvar Oldsberg i Bingolotto. Guldgossarna i Arvingarna förgyller dessutom scenen.

Nyhetsankare i Bingolotto

Claes Elfsberg kom till SVT som praktikant och ledde Rapport för första gången 1975. Efter 45 år som nyhetsuppläsare ledde Elfsberg sin sista Aktuelltsändning den 30 november 2015. För att väga upp detta gästar han BingoLotto på söndag.

Till BingoLotto-scenen återvänder ena riktiga favoriter i repris. Arvingarna som de facto är den orkester som medverkat i Bingolotto flest gånger av alla.

Husband under ledning Mattias Bylund

Bingolotto – Söndag 20 november kl 18 i TV4.

BingoLottos Nyårsbingo!28.12.2017 07:00Pressmeddelande

Välkommen på nyårsfest! Lotta Engberg håller dig sällskap under nyårsafton med bingo, spännande artister och vinster för totalt 31 miljoner. Miljonhjulet snurrar hela kvällen och vi gästas av Tomas Pettersson, Agneta Sjödin, Elisabeth Andreassen, Johan Östling m.fl. Uppträder gör Lasse Stefanz, Boris René, Peter, Bruno & Matilda, Jemima Hicintuka och Gunhild Carling. Dessutom kommer de svenska succétvillingarna SkillTwins.

Succé för BingoLottos Uppesittarkväll 23 december 201723.12.2017 23:52Pressmeddelande

Ny rekordförsäljning även i år. BingoLottos Uppesittarkväll gav mer än 42 miljoner kronor till svenskt föreningsliv! Lotta gjorde ett strålande program tillsammans med alla gäster och skänkte glädje till många vinnare. Fler än ofattbara 500 000 vinster har delats ut under kvällen, det är fler än 2000 vinster per minut under programmet. BingoLottos Uppesittarkväll är en tradition som växer sig starkare för varje år och i vartannat hushåll i Sverige har det i kväll spelats på bingolotter.