EM-special med Tallroth och Östlund

Förhandsnack inför EM i brottning 8-14 april. Med Svenska Brottningsförbundets kommunikatör Zakarias Tallroth och Juniorlandslagets förbundskapten Leonard Östlund. Vi går igenom alla svenskar och deras viktklasser och förutsättningar. Bland annat pratar vi om Sofia Mattsson, Jenny Fransson och Zakarias Berg.

Svensk landslagsbrottare i 53 kg.
Tävlar för Gällivare SK, bosatt i Helsingborg.
Främsta meriter: OS-brons 2016, VM-guld 2009. fem EM-guld.
Representerar Sverige på EM i Bukarest den 8-14 april.
Svensk landslagsbrottare i 53 kg. Tävlar för Gällivare SK, bosatt i Helsingborg. Främsta meriter: OS-brons 2016, VM-guld 2009. fem EM-guld. Representerar Sverige på EM i Bukarest den 8-14 april.

Svensk landslagsbrottare i 53 kg.
Tävlar för Gällivare SK, bosatt i Helsingborg.
Främsta meriter: OS-brons 2016, VM-guld 2009. fem EM-guld.
Representerar Sverige på EM i Bukarest den 8-14 april.