Ett magiskt Bingolotto!

Peter Brynolf och Jonas Ljung, Foto: Robert Eldrim

På söndag gästas Ingvar Oldsberg av magikerduon Brynolf & Ljung och sångaren Klasse Möllberg, känd från bl.a. Electric Banana Band och Trazan och Banarne. Husbandet leds av dragspelaresset Pierre Eriksson och programledare är Ingvar Oldsberg.

Klasse Möllberg

Klasse Möllberg började är kanske mest känd som karaktärerna Banarne och Hemlige Arne i Trazan och Banarne. Tillsammans med Lasse Åberg sjunger han i Electric Banana Band, med bland andra Janne Schaffer.

Peter Brynolf och Jonas Ljung startade arbeta tillsammans 2005 och har förtrollat sin omgivning sedan dess, inte minst genom sina program på TV4 där de lurar skjortan av svenska kändisar. 2009 var de med i Talang i samma kanal, där de gick till final.

2010 lyckades de lura magikerna Penn & Teller med sitt "Världens svåraste korttrick" och vann priset att öppna för Penn & Teller på Rio All Suites Hotel i Las Vegas.

Dragspelaren och bingomästaren

Husbandet leds av Pierre Eriksson, dragspelare, pianist och kompositör. Pierre har bland annat vunnit SM i dragspel tre gånger i rad och blev 1995 vald till Årets dragspelare.

Kvällens programledare är, precis som vanligt, Ingvar Oldsberg.

BingoLotto – Söndag 2 april kl. 18 i TV4.