Ett växande Järfällahus välkomnar nya medarbetare

Järfällahus växer! I november 2015 gjorde vi en omorganisation för att bättre kunna möta den expansiva framtid som väntar företaget med flera byggprojekt och stora renoveringsprojekt. Nu nyanställer vi! Idag välkomnar vi två nya medarbetare.

Anders Kindberg (se bilden!) börjar som fastighetschef. Vid omorganisationen slogs vår förvaltningsavdelning och vår teknikavdelning ihop till fastighetsavdelningen, och tillfälligt har den letts av Lena Boman. Nu får vi vår ordinarie fastighetschef: Anders Kindberg.

Samtidigt börjar Verónica Granja som ny underhållschef.

Inräknat Birgitta Lindström, som började som ny förvaltare i januari, har Järfälla hittills fått tre nya medarbetare under 2016.