Extra omtanke i julens anda

Inför julen passar Euro Accidents medarbetare på att skänka extra omtanke till Kræftens Bekæmpelse, Parintins Vänner och Zelmerlöw & Björkman Foundation som tillsammans får 60 000 kronor.

Istället för att skicka julkort och ge andra julgåvor har Euro Accident som tradition att de tre medarbetare som fått de interna utmärkelserna Årets Omtanke, Årets Handlingskraft och Årets Nytänkande får skänka ett belopp till en valfri välgörenhetsorganisation som ligger dem varmt om hjärtat.

I år har de tre medarbetarna i Sverige och Danmark valt att stödja Kræftens Bekæmpelse, Parintins Vänner och Zelmerlöw & Björkman Foundation som får 20 000 kronor vardera.

Vår förhoppning är att bidragen kan göra världen lite tryggare och friskare.

God jul och gott nytt år!

077-440 00 10https://www.euroaccident.se/

Euro Accident är ett svenskt livförsäkringsbolag med 1,4 miljard kronor i årlig premievolym, 300 000 försäkrade fördelade på 35 000 företag och över 240 medarbetare på kontor i Göteborg, Malmö, Stockholm, Växjö och Örnsköldsvik och en filial i Köpenhamn i Danmark.

Med visionen om en trygg och frisk värld bidrar Euro Accidents försäkringar till att nordiska företag har hållbara medarbetare som kan arbeta och hantera sin tillvaro. Euro Accidents försäkringar distribueras av försäkringsförmedlare och partners till företag och deras medarbetare. Läs gärna mer på euroaccident.se.