Festivalflyg med 90 % barnrabatt till musik- och familjefestivalen Lollapalooza i Stockholm 28-30 juni

Världsfestivalen Lollapalooza har endast besökt Europa två gånger tidigare; Berlin och Paris. Nu kommer musik- och familjefestivalen med världsartister som Travis Scott, Billie Elish, Lil Uzi Vert och gruppen Brockhampton men även kända svenskar som Hov1, Norlie & KKV och Molly Sandén.

Under alla skollov har BRA 90 % barnrabatt på flygbiljetter. Ordinarie flygpris från Umeå 27 juni startar från 697 kronor inklusive skatter och avgifter.

Klimatkompensation för alla utsläpp från BRA görs alltid utan extra kostnad. De som önskar kan även lägga till för biobränsle vid bokningen.

Festivalen Lollapalooza startade 1991 i Chicago och turnerar till världsmetropoler jorden runt. Nu görs första stoppet någonsin i Sverige, den 28-30 juni. Festivalområdet i Stockholm blir stora delar av Gärdet intill Kaknästornet. Enligt festivalsajten besöker mellan 80 000-140 000 personer festivalen vid varje stopp.

BRA flyger till Stockholm Bromma, Göteborg, Malmö, Umeå, Visby, Kalmar, Ronneby, Sundsvall, Helsingborg/Ängelholm, Östersund, Växjö, Trollhättan, Halmstad, Jönköping, Kristianstad, Norrköping, Sälen, Helsingfors, Berlin, Lyon.

Nytt direktflyg från Växjö till Sälen Trysils fyra skidorter med klimatkompenserat flyg i vinter22.5.2019 07:00:00 CESTPressmeddelande

Nu är det klart. Inrikesflygbolaget BRA flyger i vinter direkt mellan Växjö och Sveriges nyaste flygplats, Scandinavian Mountains Airport. Med nya flyget nås fyra skidorter i Sälen Trysil, Skandinaviens största skidområde, på cirka två timmar. Flygplatsen öppnar i december 2019 och BRA är första flygbolaget med flygningar till Sälen Trysil – alla helt klimatkompenserade.

Direktflyg från fem städer till Skandinaviens största skidområde när BRA är först ut till nya Scandinavian Mountains Airport – Sälen Trysil22.5.2019 07:00:00 CESTPressmeddelande

Nu är det klart. Inrikesflygbolaget BRA flyger i vinter direkt mellan Stockholm Bromma, Göteborg, Malmö, Ängelholm, Växjö och Sveriges nyaste flygplats i Sälenfjällen: Scandinavian Mountains Airport. Med nya, klimatkompenserade direktflyget nås Skandinaviens största skidområde med fyra skidorter på cirka två timmar.