Fjärde bästa bandet i Lund till Bingolotto

Guldmedaljörer och miljonvinster!

I söndagens BingoLotto inriktar vi oss på nuet när rådande år 2016 är i fokus. Jenny Rissveds gästar Ingvar Oldsberg, nygräddad OS-guldmedaljör i mountainbike. På scen åtnjuter vi både Torsson och Loa Falkman, lägg därtill husbandet under ledning av Robert Wells.

Fjärde bästa bandet i Lund

Vid olympiska sommarspelen i Rio de Janeiro 2016 tog 22-åriga Jenny Rissveds OS-guld i damernas terränglopp i mountainbike. I söndagens BingoLotto gästar hon Ingvar i BingoLotto, och frågan är vad som är störst.

På scen uppträder Torsson, också känt som Fjärde bästa bandet i Lund. 2016 fyller de 40 år och på söndag kröner de karriären med sin medverkan i BingoLotto. Dessutom kilar Loa Falkman förbi med sina guldimpregnerade stämband och framför ena ljuvliga alster. Vilken vecka!

Allt överskott från försäljningen av bingolotter går direkt till det svenska föreningslivet.

BingoLotto – Söndag 13 november kl 18 i TV4.

We Are Voice med Mölndals Kammarkör i Bingolotto11.12.2018 07:00Pressmeddelande

På söndag bjuder Rickard Olsson in We Are Voice med Mölndals Kammarkör till BingoLotto. Vännerna Martin Rolinski, Simon Ljungman och Fredrik Berglund kläckte idén om We Are Voice, en gemensam mötesplats för körmedlemmar och körledare som skulle underlätta kommunikation, interaktion och repetition. We Are Voice vill få fler människor att sjunga tillsammans och är en unik konsertupplevelse där alla på konserten är medverkande, ingen är publik utan alla interagerar med varandra. Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Rickard Olsson. BingoLotto – Söndag 16 december kl. 18 i TV4.