Fjärde bästa bandet i Lund till Bingolotto

Guldmedaljörer och miljonvinster!

I söndagens BingoLotto inriktar vi oss på nuet när rådande år 2016 är i fokus. Jenny Rissveds gästar Ingvar Oldsberg, nygräddad OS-guldmedaljör i mountainbike. På scen åtnjuter vi både Torsson och Loa Falkman, lägg därtill husbandet under ledning av Robert Wells.

Fjärde bästa bandet i Lund

Vid olympiska sommarspelen i Rio de Janeiro 2016 tog 22-åriga Jenny Rissveds OS-guld i damernas terränglopp i mountainbike. I söndagens BingoLotto gästar hon Ingvar i BingoLotto, och frågan är vad som är störst.

På scen uppträder Torsson, också känt som Fjärde bästa bandet i Lund. 2016 fyller de 40 år och på söndag kröner de karriären med sin medverkan i BingoLotto. Dessutom kilar Loa Falkman förbi med sina guldimpregnerade stämband och framför ena ljuvliga alster. Vilken vecka!

Allt överskott från försäljningen av bingolotter går direkt till det svenska föreningslivet.

BingoLotto – Söndag 13 november kl 18 i TV4.

BingoLottos Nyårsbingo!28.12.2017 07:00Pressmeddelande

Välkommen på nyårsfest! Lotta Engberg håller dig sällskap under nyårsafton med bingo, spännande artister och vinster för totalt 31 miljoner. Miljonhjulet snurrar hela kvällen och vi gästas av Tomas Pettersson, Agneta Sjödin, Elisabeth Andreassen, Johan Östling m.fl. Uppträder gör Lasse Stefanz, Boris René, Peter, Bruno & Matilda, Jemima Hicintuka och Gunhild Carling. Dessutom kommer de svenska succétvillingarna SkillTwins.

Succé för BingoLottos Uppesittarkväll 23 december 201723.12.2017 23:52Pressmeddelande

Ny rekordförsäljning även i år. BingoLottos Uppesittarkväll gav mer än 42 miljoner kronor till svenskt föreningsliv! Lotta gjorde ett strålande program tillsammans med alla gäster och skänkte glädje till många vinnare. Fler än ofattbara 500 000 vinster har delats ut under kvällen, det är fler än 2000 vinster per minut under programmet. BingoLottos Uppesittarkväll är en tradition som växer sig starkare för varje år och i vartannat hushåll i Sverige har det i kväll spelats på bingolotter.