FLER BILJETTER SLÄPPTA TILL OLA SALOS ROCKSHOW I MALMÖ

Intresset för Ola Salos It takes a fool to remain sane är enormt! Med en knapp vecka kvar till premiären på Malmö Arena kan vi berätta att vi nu släpper upp fler bra biljetter till alla konserterna i samtliga biljettkategorier, tack vare produktionens utformning. Det kommer även vara möjligt att hitta biljetter till den tidigare utsålda lördagen 14/9. Vänta inte - biljetterna går åt snabbt!

It takes a fool to remain sane spelas endast under följande datum i Malmö:
Fredag 6/9 kl 20.00
Lördag 7/9 kl 15.00
Lördag 7/9 kl 20.00
Torsdag 12/9 kl 20.00
Fredag 13/9 kl 20.00
Lördag 14/9 kl 20.00 – OBS! Tidigare helt utsåld!

It takes a fool to remain sane är Ola Salos första egna show. Det är en bombastisk show med extra allt som bygger på de odödliga hits han skrev under tiden med The Ark. Under våren 2019 har Ola Salo spelat för fulla hus på Rondo i Göteborg, där showen hyllats av såväl publik som kritiker. Från och med 6 september tar Ola Salo och It takes a fool to remain sane plats på Malmö Arena under endast sex föreställningar för att sen åka vidare till Hamburger Börs i Stockholm.

Showen, med manus av Henrik Schyffert, i regi av Edward af Sillén och signerad Mikael Gordon-Solfors, en av Sveriges främsta showmakare, är en mix av den senaste teknologin med scenkonst i absolut världsklass.

-Det känns fantastiskt att showen fått så fint mottagande i Göteborg och att vi till hösten får fortsätta resan både i Malmö och Stockholm. Jag älskar verkligen den här showen så att få fortsätta göra den känns som ett privilegium, säger Ola Salo.

Produceras av 2Entertain och Live Nation. Biljetter via Showtic.se och Livenation.se.

Pressbiljetter & fotopass
Ansökan om köp av pressbiljett skickas till press@livenation.se. Det är viktigt att du skickar en förfrågan per artist/evenemang och att du i ämnesraden anger vilken artist/evenemang det gäller.

Fotopass-ansökan görs via photorequest.livenation.se (notera att godkänt fotopass inte gäller som biljett).

Med reservation för eventuella ändringar. Senast uppdaterad information om våra evenemang hittar du alltid på Showtic.se och livenation.se.

Moment Group är en av de ledande aktörerna inom upplevelseindustrin i Skandinavien.Koncernen är listad på Nasdaq Stockholm, Main Market, och omsätter drygt en miljard kronor. I de olika verksamheterna inom Moment Group skapas upplevelser för fler än 2 miljoner gäster varje år och koncernen har närmare 600 medarbetare. Verksamheterna inom Moment Group bedrivs i tre affärsområden med kontor i Göteborg, Stockholm, Köpenhamn, Oslo, Hamburg, Falkenberg och Växjö

Inom Moment Group återfinns följande bolag och varumärken: 2Entertain, Ballbreaker, China Teatern, Cirkusbygningen, Golden Hits, Hamburger Börs, Hansen, Intiman, KPH Matbar, Kungsportshuset, Lisebergsteatern, Minnesota Communication, Oscarsteatern, Showtic.se, STAR Bowling, Tickster, Vallarnas friluftsteater, Wallmans, Wallmans Group

Succémusikalen ”Så som i Himmelen” med bland andra Malena Ernman utökas i Göteborg – 11 nya föreställningar släpps!6.12.2019 10:00:00 CETPressmeddelande

De har fått publiken att både skratta och gråta i snart två år – nu maxar den stjärnspäckade ensemblen sitt kommande gästspel i Göteborg. Det är hårt tryck på föreställningarna i maj som nu i princip är utsålda och därför släpps 11 extrashower i juni. Ända fram till fotbolls-EM börjar, blir det Kay Pollak-musikal på The Theatre.

Ola Salos IT TAKES A FOOL TO REMAIN SANE sätter nytt rekord, med 100 shower på mindre än ett år5.12.2019 22:00:00 CETPressmeddelande

I kväll spelas den 100:e showen av den ultimata succén It takes a fool to remain sane, på anrika Hamburger Börs i Stockholm. I enlighet med showens signum firas detta extravagant, med en absolut sista förlängning av vårens spelperiod. Ytterligare 11 shower släpps, men sedan är äventyret definitivt slut. “Ola och hela ensemblen är så värda detta! Han är en unik artist med en lika unik låtskatt, allt paketerat i ett bombastiskt Rock n´ Roll-uttryck. Det var en fullkomlig dröm att arbeta med.”, säger showens regissör, Edward Af Sillén.

STOR SUCCÉ FÖR DANNY SAUCEDO I GÖTEBORG – NU SLÄPPS ÄNNU FLER BILJETTER!15.11.2019 10:00:00 CETPressmeddelande

Den 31 oktober hade Danny Saucedo premiär för sin nya show – ”The Run(A)way Show” på The Theatre i Göteborg. Hyllningarna har kommit från alla håll och både publik- och kritikerkår är eniga. Det här är en show som verkligen tänjer på alla gränser för vad som är möjligt i sådana här sammanhang. Sedan succén blivit ett faktum, har det varit svårt att få biljetter. ”Till fansens stora glädje kan vi nu berätta att ytterligare biljetter till attraktiva datum släpps till försäljning. Totalt utökas kapaciteten med drygt 3000 biljetter”, säger producent Mikael Gordon-Solfors.