Fler grupp- och paketresor från Linköping City Airport!

De populära skidresorna till Andorra återkommer för tredje året i rad med direktflyg från Linköping City Airport.

Nu kan man inte bara flyga reguljärt med KLM från Linköping City Airport. Antalet grupp- och paketresor som arrangeras av de regionala resebyråerna ökar kraftigt.

Bland nyheterna i år och 2018 finns Tanzania och Zanzibar (Anderson's African Adventures), Sydafrika (ReseCity), Grillresa till södra Frankrike (France & Scotland Tours), Skidresa till Chamonix (Lingmerths Resebyrå), Adriatiska kusten med Venedig (Resecenter), Medelhavskryssningar (Resecenter) och skidresor till Andorra (Quality Travel) för att nämna några.

"Det är väldigt roligt att det nu finns så många möjligheter att åka med grupp- och paketresor från Linköping City Airport. Antalet resor har ökat kraftigt under året och vi vet att mer är på gång" säger Camilla Lejon, VD på Linköping City Airport AB.