Följ världspremiären av ŠKODA KAROQ i direktsändning

Följ världspremiären av en helt ny ŠKODA ! På torsdag 18 maj visas den nya suven ŠKODA KAROQ för första gången - och du kan se premiären i direktsändning.

På torsdag 18 maj har helt nya ŠKODA KAROQ världspremiär och visas för första gången någonsin upp för världspress och inbjudna gäster. Debuten sker i Stockholm, men tittare över hela världen kan följa avtäckningen och presentationen i direktsändning.

Livesändningen kommer att ske via såväl Facebook som via Youtube och webbsidan ŠKODA Storyboard. Media kan dessutom bädda in livesändningen direkt på sin egen sajt.

ŠKODA KAROQ är företagets helt nya SUV och ett mindre syskon till den sjusitsiga suven KODIAQ som redan gjort stor succé i Sverige och på marknader över hela världen. Nya KAROQ mäter 4,4 meter på längden, men som alltid i en ŠKODA är bilen fylld av sinnrika finesser samtidigt som kupéutrymmet är effektivt använt och såväl lastutrymme som passagerarutrymmet är väl tilltaget.

Presentationen startar 19:00 på torsdag 18 maj.

Följ direktsändningen via länkarna:
Livestream: http://www.skoda-storyboard.com
Kod för inbäddning: https://www.youtube.com/watch?v=mM4N2sAm3IU

För ytterligare information kontakta Erik Gustafsson, pressansvarig Skoda Sverige, 08-120 811 12, 073-500 65 92,erik.gustafsson@skoda.se

ŠKODA sålde över 1 miljon bilar till sina kunder under 2016. Företaget tillverkar för närvarande sina bilar i Tjeckien, Ukraina, Kazakstan, Ryssland, Bosnien-Hercegovina, Indien och Kina. Totalt har Skoda Auto över 25 800 anställda och finns representerade på över 100 marknader.

Rekordmånga leveranser samt högre försäljningsintäkter och rörelseresultat för ŠKODA första halvåret 20173.1.2018 13:52Pressmeddelande

ŠKODA firar sitt mest framgångsrika motorsport-år någonsin – fortsätter med Tidemand/Andersson13.12.2017 08:00Pressmeddelande