Försäkringskassans t.f. generaldirektör Maria Hemström-Hemmingsson besöker Uppsala

Torsdagen den 11 april besöker Försäkringskassans t.f. generaldirektör Maria Hemström-Hemmingsson Försäkringskassans verksamhet i Uppsala.

I samband med besöket bjuder vi in media till en pressträff för att prata om socialförsäkringen och sjuktalens utveckling. På pressträffen medverkar också Carina Hagelin Kjällman, lokal områdeschef för sjukförsäkringen. Media hälsas välkomna torsdagen den 11 april kl. 10.45 – 11:30 till Försäkringskassans lokaler på Dragarbrunnsgatan 78 A, Uppsala.

Vänligen föranmäl att du kommer på telefon 010-111 46 76 eller via mejl gustav.berg@forsakringskassan.se.

Välkommen!

Inera och Försäkringskassan säger upp samarbetsavtal om gemensam tjänstelegitimation22.1.2019 15:08:21 CETPressmeddelande