Framtid utan monopol – Ny unik portal för boende i hela Europa!

25.11.2015 17:20 | Key4living / EU-PROPERTIES EUROPE LIMITED UK FILIAL

Som svar på det rådande monopolet i Sverige när det gäller mäklarannonser på nätet lanserar nu KEY4LIVING en ny portal för fastighetsförsäljning över hela Europa, allt samlat på ett och samma ställe. Enkelt, snabbt och utan mellanhänder, vilket också gör det extra prisvärt för mäklare som ska sälja bostad åt kunder.

Den som söker bostad eller boende i Sverige eller Europa behöver inte längre leta runt på tusentals webbsajter. En önskedröm för mäklare och köpare som nu blir verklighet och där dessa träffas snabbt, enkelt och prisvärt. Den nya webbplatsen har nyligen lanserats i Spanien och är på väg ut i hela Europa. Nu kommer den till Sverige. Fastighetsbranschen är hetare nu än någonsin och många letar boende över hela Europa.

SNABBT, ENKELT OCH PRISVÄRT

Fastighetsmäklare laddar upp sina objekt snabbt och enkelt. Drömpriset för att medverka är endast 1€ i månaden (cirka 10 kronor) per objekt.

KEY4LIVING är ett av de billigaste annonsalternativen i Europa och ger såväl mäklare som konsument mycket för pengarna. Det är så billigt att ingen har råd att inte vara med. Möjligheterna är enorma; potentiella konsumenter över hela Europa finns endast några klick bort! Webbplatsen KEY4LIVING är enkelt uppbyggd och genom att trycka på telefonnummer eller e-post kommer du direkt till mäklaren utan några mellanhänder.

KEY4LIVING är en mångspråkig portal och kan läsas på svenska, danska, norska samt engelska, franska, spanska och tyska.

Du hittar oss på www.key4living.com

För mer information om KEY4LIVING, kontakta pressansvarig: Anders Rosell, press@key4living.com

Kontakta oss för pressbilder.

Anders Rosell, press@key4living.com

Key4living / EU-PROPERTIES EUROPE LIMITED UK FILIAL
c/o Modern Ekonomi, Varnhemsgatan 12
541 31 Skövde

Key4Living är en portal för boende i Europa. Portalen är mångspråkig och finns i dagsläget på svenska, norska och danska samt engelska, franska, spanska och tyska. Portalen innehåller även val för lyxbostäder, hotellreservationer samt uthyrning.

Följ Key4living / EU-PROPERTIES EUROPE LIMITED UK FILIAL

Skriv in din e-postadress så får du ett mejl när vi har något nytt att berätta.