Frida Öhrn i BingoLotto

Dags för stor Novemberfinal i BingoLotto. Rickard Olsson bjuder in sångerskan Frida Öhrn till programmet. Dessutom gästar den folkkära vistrubaduren Sven-Bertil Taube studion. Husbandet leds av Mattias Bylund.

Frida har varit musikansvarig och skådespelerska i The Laramie project på Stadsteatern i Skärholmen och under hösten medverkar hon i Peter Jöbacks show ”Med hjärtat som insats” på Cirkus i Stockholm. Den 9 oktober släppte Frida Öhrn nya singeln The Call under hennes soloprojekt ÖHRN.

Dessutom gästar Sven-Bertil Taube som är aktuell med albumet Så länge skutan kan gå Vol.2, precis som sin föregångare en kärleksfull och poetisk hyllning till pappa Everts sånger.

Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Rickard Olsson.

BingoLotto – Söndag 25 november kl. 18 i TV4.

We Are Voice med Mölndals Kammarkör i Bingolotto11.12.2018 07:00Pressmeddelande

På söndag bjuder Rickard Olsson in We Are Voice med Mölndals Kammarkör till BingoLotto. Vännerna Martin Rolinski, Simon Ljungman och Fredrik Berglund kläckte idén om We Are Voice, en gemensam mötesplats för körmedlemmar och körledare som skulle underlätta kommunikation, interaktion och repetition. We Are Voice vill få fler människor att sjunga tillsammans och är en unik konsertupplevelse där alla på konserten är medverkande, ingen är publik utan alla interagerar med varandra. Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Rickard Olsson. BingoLotto – Söndag 16 december kl. 18 i TV4.