Frida Öhrn i BingoLotto

Dags för stor Novemberfinal i BingoLotto. Rickard Olsson bjuder in sångerskan Frida Öhrn till programmet. Dessutom gästar den folkkära vistrubaduren Sven-Bertil Taube studion. Husbandet leds av Mattias Bylund.

Frida har varit musikansvarig och skådespelerska i The Laramie project på Stadsteatern i Skärholmen och under hösten medverkar hon i Peter Jöbacks show ”Med hjärtat som insats” på Cirkus i Stockholm. Den 9 oktober släppte Frida Öhrn nya singeln The Call under hennes soloprojekt ÖHRN.

Dessutom gästar Sven-Bertil Taube som är aktuell med albumet Så länge skutan kan gå Vol.2, precis som sin föregångare en kärleksfull och poetisk hyllning till pappa Everts sånger.

Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Rickard Olsson.

BingoLotto – Söndag 25 november kl. 18 i TV4.

John Lundvik i BingoLotto15.1.2019 11:43:30Pressmeddelande

På söndag bjuder programledare Rickard Olsson in artisten och låtskrivaren John Lundvik till BingoLotto. Husbandet leds av Mattias Bylund. Artisten, sångaren och låtskrivaren John Lundvik fick han sitt stora genombrott 2010 efter att tillsammans med Jörgen Elofsson skrivit Kronprinsessan Victorias och Daniels bröllopsgåva "When You Tell The World You're Mine". Låten framfördes av Björn Skifs och Agnes och kom att nå stora framgångar på Svensktoppen. John är aktuell med bidraget Too late for love i Melodifestivalen 2019. Rickard Olsson är kvällens programledare och BingoLottos husband leds av Mattias Bylund. BingoLotto – Söndag 20 januari kl. 18 i TV4.