Frida Öhrn i BingoLotto

Dags för stor Novemberfinal i BingoLotto. Rickard Olsson bjuder in sångerskan Frida Öhrn till programmet. Dessutom gästar den folkkära vistrubaduren Sven-Bertil Taube studion. Husbandet leds av Mattias Bylund.

Frida har varit musikansvarig och skådespelerska i The Laramie project på Stadsteatern i Skärholmen och under hösten medverkar hon i Peter Jöbacks show ”Med hjärtat som insats” på Cirkus i Stockholm. Den 9 oktober släppte Frida Öhrn nya singeln The Call under hennes soloprojekt ÖHRN.

Dessutom gästar Sven-Bertil Taube som är aktuell med albumet Så länge skutan kan gå Vol.2, precis som sin föregångare en kärleksfull och poetisk hyllning till pappa Everts sånger.

Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Rickard Olsson.

BingoLotto – Söndag 25 november kl. 18 i TV4.