Gäster och artister i Bingolottos Nyårsbingo!

Studion gästas av Hollywoodfrun Maria Montazami, tennisoraklet Björn Hellberg, trollkarlen och komikern John Houdi, sångaren Tommy Nilsson och Renaida Braun från Idol. Dessutom uppträder Peter Johansson och Bruno Mitsogiannis, från Jersey Boys och succékonserten Live på China.

Det populära Miljonhjulet snurrar under hela nyårskvällen och med en vinstpott på över 31 miljoner är programmet av rejält större kaliber än vanligt.

Kapellmästare för kvällen är den ojämförlige Mattias Bylund. Nyårsaftons bingodirigent och oklanderlige festciceron är, precis som alltid – Ingvar Oldsberg.

BingoLotto Nyårsbingo – 31 december kl 20-22 i TV4.

BingoLottos Nyårsbingo!28.12.2017 07:00Pressmeddelande

Välkommen på nyårsfest! Lotta Engberg håller dig sällskap under nyårsafton med bingo, spännande artister och vinster för totalt 31 miljoner. Miljonhjulet snurrar hela kvällen och vi gästas av Tomas Pettersson, Agneta Sjödin, Elisabeth Andreassen, Johan Östling m.fl. Uppträder gör Lasse Stefanz, Boris René, Peter, Bruno & Matilda, Jemima Hicintuka och Gunhild Carling. Dessutom kommer de svenska succétvillingarna SkillTwins.

Succé för BingoLottos Uppesittarkväll 23 december 201723.12.2017 23:52Pressmeddelande

Ny rekordförsäljning även i år. BingoLottos Uppesittarkväll gav mer än 42 miljoner kronor till svenskt föreningsliv! Lotta gjorde ett strålande program tillsammans med alla gäster och skänkte glädje till många vinnare. Fler än ofattbara 500 000 vinster har delats ut under kvällen, det är fler än 2000 vinster per minut under programmet. BingoLottos Uppesittarkväll är en tradition som växer sig starkare för varje år och i vartannat hushåll i Sverige har det i kväll spelats på bingolotter.