General Electric Company: Doc re: GE files Form 8-K

LONDON, April 16, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- On April 13, 2018, General Electric Company (the "Company") (London:GEC) (Paris:GNE) filed a Form 8-K with the U.S. Securities and Exchange Commission ("SEC"), which has been submitted to the U.K. National Storage Mechanism and will be available shortly for inspection at http://www.morningstar.co.uk/uk/NSM.  It is also available on the SEC's website at http://www.sec.gov and on the Company's website at https://www.ge.com/investor-relations/events-reports.

CONTACT:
GE
Jennifer Erickson
jennifer.erickson@ge.com

This information is provided by RNS
The company news service from the London Stock Exchange

Source: General Electric Company via Globenewswire

About GlobeNewswire

Subscribe to releases from GlobeNewswire

Subscribe to all the latest releases from GlobeNewswire by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.

Latest releases from GlobeNewswire

Företrädesemission i Stockwik Förvaltning övertecknad mer än 5 gånger2.7.2020 21:20:00 CESTPressmeddelande

Stockwik Förvaltning AB (”Stockwik”) - noterat på Nasdaq OMX Stockholm Small Cap - har slutfört en företrädesemission, enligt ett erbjudande med teckningsperiod den 15 juni - 2 juli 2020, med en teckningsgrad på cirka 512,5 procent. En preliminär sammanräkning av resultatet i Stockwiks företrädesemission med sista dag för teckning den 2 juli 2020 visar att cirka 392 tusen aktier har tecknats med stöd av teckningsrätter, vilket motsvarar cirka 91,1 procent av de erbjudna aktierna i företrädesemissionen (430.237 aktier). Återstående aktier i företrädesemissionen har tecknats utan stöd av teckningsrätter. Sammantaget har cirka 1.813 tusen aktier tecknats utan stöd av teckningsrätter. Erbjudandet omfattade förutom nämnd företrädesemission om 430.237 aktier även en övertilldelningsemission om 64.535 aktier. Teckningsgraden i företrädesemissionen uppgick till cirka 512,5 procent. Företrädesemissionen inklusive övertilldelningsemissionen uppvisade en teckningsgrad på cirka 445,6 procent. Före

Inbjudan – SEB:s resultat för det andra kvartalet 20201.7.2020 14:19:00 CESTPressmeddelande