Halebop droppar The Pure Luxury Pack tillsammans med Bang & Olufsen

Halebop släpper ännu ett lyxigt Limited Drop, den här gången med det danska teknikhuset Bang & Olufsen. Droppet släpps den 22 juni klockan 09.00 på halebop.se och kunderna som är snabbast kan haffa ett limiterat “Pure Luxury Pack”. Det innehåller en Samsung Galaxy S21 Ultra och premiumhörlurarna Beoplay H95, till ett värde av 8 500 kronor.

Halebop x Bang Olufsen

Halebop kommer framöver att erbjuda produkter från Bang Olufsen till sina kunder. Nu i starten genom “Pure Luxury Pack” där de första 15 kunderna som köper Samsung Galaxy S21 Ultra med ett abonnemang på 15 GB får hörlurar på köpet. Halebop har tillsammans med Bang & Olufsen skapat en limiterad version av hörlursmodellen Beoplay H95.

– Nämn en bättre kombo än Samsung Galaxy S21 Ultra och ett par Beoplay H95. I’ll wait! The Pure Luxury Pack ger en outstanding upplevelse och kommer bli din bästa vän i sommar. Med effektiv brusreducering stängs allt oväsen ute så att du kan lyssna på favoritpodden eller bästa låten helt ostört, säger Johanna Sahlman, Head of Halebop.

De 15 hörlurarna som släpps i droppet är numrerade och har Halebops logotyp ingraverad, på så sätt är samtliga unika. Bang Olufsen Beoplay H95 ansluts via Bluetooth och har en batteritid på hela 38 timmar. Med en effektiv brusreducering stängs omgivande oväsen ute för att ge den bästa ljudupplevelsen.

I dealen ingår en Samsung Galaxy S21 Ultra med ett 15 GB-abonnemang samt hörlurarna Beoplay H95 från Bang & Olufsen till ett värde av 8 500 kronor. Dealen kostar 769 kronor i månaden med en bindningstid på 24 månader.

The Pure Luxury Pack släpps enbart i 15 exemplar den 22 juni kl. 09.00 på halebop.se.

Maria Hazard, presskontakt Halebop, maria.hazard@obeyapr.se, 070-355 90 70

Halebop x Bang Olufsen

Hög tid för större återanvändande av gamla mobiler6.5.2021 06:30:00 CEST | Pressmeddelande

Intresset för begagnat är stort och ungefär hälften av alla svenskar känner till att det även går att återsälja sin gamla men fungerande mobil till företag. Trots det är det bara tre procent som bytt in sin gamla mobil, när de köpt ny de senaste 12 månaderna. Det visar en ny undersökning från Halebop, som vill se en beteendeförändring där fler ser det som en självklarhet att lämna in sin gamla mobil.