Halebop droppar The Pure Luxury Pack tillsammans med Bang & Olufsen

Halebop släpper ännu ett lyxigt Limited Drop, den här gången med det danska teknikhuset Bang & Olufsen. Droppet släpps den 22 juni klockan 09.00 på halebop.se och kunderna som är snabbast kan haffa ett limiterat “Pure Luxury Pack”. Det innehåller en Samsung Galaxy S21 Ultra och premiumhörlurarna Beoplay H95, till ett värde av 8 500 kronor.
Halebop x Bang Olufsen

Halebop kommer framöver att erbjuda produkter från Bang Olufsen till sina kunder. Nu i starten genom “Pure Luxury Pack” där de första 15 kunderna som köper Samsung Galaxy S21 Ultra med ett abonnemang på 15 GB får hörlurar på köpet. Halebop har tillsammans med Bang & Olufsen skapat en limiterad version av hörlursmodellen Beoplay H95.

– Nämn en bättre kombo än Samsung Galaxy S21 Ultra och ett par Beoplay H95. I’ll wait! The Pure Luxury Pack ger en outstanding upplevelse och kommer bli din bästa vän i sommar. Med effektiv brusreducering stängs allt oväsen ute så att du kan lyssna på favoritpodden eller bästa låten helt ostört, säger Johanna Sahlman, Head of Halebop.

De 15 hörlurarna som släpps i droppet är numrerade och har Halebops logotyp ingraverad, på så sätt är samtliga unika. Bang Olufsen Beoplay H95 ansluts via Bluetooth och har en batteritid på hela 38 timmar. Med en effektiv brusreducering stängs omgivande oväsen ute för att ge den bästa ljudupplevelsen.

I dealen ingår en Samsung Galaxy S21 Ultra med ett 15 GB-abonnemang samt hörlurarna Beoplay H95 från Bang & Olufsen till ett värde av 8 500 kronor. Dealen kostar 769 kronor i månaden med en bindningstid på 24 månader.

The Pure Luxury Pack släpps enbart i 15 exemplar den 22 juni kl. 09.00 på halebop.se.

Maria Hazard, presskontakt Halebop, maria.hazard@obeyapr.se, 070-355 90 70

Halebop x Bang Olufsen

Halebop är ett varumärke inom TeliaCompany. Vi är en av de största mobiloperatörerna på Svenska marknaden och använder Telias nät för våra tjänster.

Halebop och Samsung Nordics bjuder in till kryptisk tävling – knäck koden och vinn mobil18.1.2024 15:02:48 CET | Pressmeddelande

There is a new Samsung in town. Den 17 januari släpptes den nya Samsung Galaxy S24-trion för världen att se första gången. I helgen lanserar Halebop, tillsammans med Samsung Nordics, en tävling där svenskarna kan vinna nya Samsung Galaxy S24 Ultra genom att knäcka koden. Tävlingen går live fredag den 19 januari kl. 12.00 på halebop.se/unlock och i Mall of Scandinavia.

Varannan person stör sig på telefonsamtalen i det offentliga rummet19.10.2023 07:03:00 CEST | Pressmeddelande

Trängsel, förseningar och inte minst högljudda telefonsamtal i kollektivtrafiken är vardag för många. Samtalsrapporten, framtagen av Halebop, har tittat närmre på svenskarnas mobilvanor och hittat att drygt varannan person stör sig på telefonsamtal i det offentliga rummet. Detta samtidigt som samma rapport visar att telefonsamtalet har positiva effekter på människans välmående.