Halebop lanserar världens mest lättsurfade abonnemang

Det Dalarna-baserade familjeföretaget Waydoo började importera elektriska surfbrädor, eFoils, 2020 med ambitionen att erbjuda den svenska marknaden en enklare, bättre och billigare elektrisk surfbräda än de internationella konkurrenterna. Sedan dess har intresset ökat kraftigt. Lagom till semestern släpper man nu tre brandande eFoils tillsammans med Halebop, och samtliga brädor ligger redo för omgående leverans.
– Maxa sommaren med oss! Glid fram ovanför vattnet på en ljudlös bräda och du har något att göra och prata om hela semestern. Eftersom du inte ens behöva nudda vattnet kan du såklart använda den året runt, säger Nicklas Stuxgren, Head of Halebop.
De elektriska surfbrädorna släpps i en ytterst begränsad upplaga den 29 juni kl 11.00 påwww.halebop.se vid köp av en Samsung Galaxy S22 Ultra. Droppet gäller ett abonnemang med 50 GB surf för 699 kronor i månaden med 24 månaders bindningstid och 36 månader delbetalning.
– Vår produkt måste vara en av de mer udda som Halebop släppt, men vi är glada över detta samarbete som innebär att ännu fler får chansen att prova på sommarens härligaste upplevelse. Brädorna har den mest användarvänliga tekniken på marknaden, det är bara att ladda batteriet och köra. Det kräver lite övning och balans men så gott som alla kan lära sig att surfa med eFoil, säger Peter Wicander, vd på Waydoo.
Nyckelord
Kontakter
För mer information, kontakta gärna:
Maria Hazard, presskontakt Halebop, maria.hazard@obeyapr.se, 070-335 90 70
Bilder
Länkar
Om
Halebop är ett varumärke inom TeliaCompany och vänder sig till unga, digitala och prismedvetna kunder. Vi är en av de största mobiloperatörerna på Svenska marknaden och använder Telias nät för våra tjänster.
Följ Halebop
Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.
Senaste pressmeddelandena från Halebop
Halebop släpper världens mest flippade abonnemang23.3.2023 08:00:00 CET | Pressmeddelande
Lagom till att vårgarderoben plockas fram släpper Halebop ett samarbete med Los Angeles-baserade designern theheyyman, New Balance och Samsung Nordic.o Det extremt limiterade droppet släpps tisdag den 28 mars klockan 11.00 på halebop.se.
Bara 6 av 100 svenskar lämnar in sin gamla mobil9.3.2023 07:45:00 CET | Pressmeddelande
Bara sex procent uppger att de lämnar in sin gamla mobil i utbyte mot ersättning eller en bättre deal. Trots den låga siffran är det en fördubbling i procentenheter från 2021, då samma siffra låg på tre procent. Det visar en Sifo-undersökning på uppdrag av Halebop.
“The cooolest unboxing” med Halebop och Samsung Nordic27.1.2023 10:03:47 CET | Pressmeddelande
Halebop lanserar iskallt ”The cooolest unboxing” tillsammans med Samsung Nordic. Den (än så länge ganska hemliga) lanseringen görs genom en spektakulär tävling som Halebop arrangerar den 1 februari kl. 19.01.
Varannan ung person känner obehag för att ringa och svara i telefon15.12.2022 09:52:32 CET | Pressmeddelande
I åldersgruppen 18–29 år uppger nästa varannan, 48 procent, att de känner ett obehag för att ringa och/eller svara i telefon. Det kan jämföras med 18 procent i åldersgruppen 50–64 år. Det visar en ny undersökning från Kantar Sifo som Halebop låtit göra.
Halebop lanserar telefonkatalogen “Have you tried calling?"14.12.2022 10:00:00 CET | Pressmeddelande
Nästan varannan ung person säger sig ha telefonskräck. För att råda bot på det och få folk att oftare använda ringfunktionen på sina telefoner har Halebop tagit fram en uppdaterad version av den klassiska telefonkatalogen.
I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.
Besök vårt pressrum