Halebop lanserar världens solklaraste abonnemang med Cartierlunettes

Glasögonen är ett par custom-made Cartier C Décor, i modellen Big-C, med en unik tintning i Halebops blåa färg och gulmålad lasergravyr. Cartierlunettes har på kort tid blivit en av världens största handlare av custom Cartierglasögon. Hans kunder sträcker sig från kungligheter till några av världens största artister.
Cartier-glasögon blev en statussymbol i rap-kretsar i Detroit på 70-talet. Ett decennium senare började man göra sina egna versioner av de trendiga glasögonen för att kunna sticka ut och vara unik. Idag handlas custom-made Cartierglasögon som smycken och har sedan länge passerat att bara vara vanliga solglasögon.
– Vad gör man inte för att fortsätta få ha Sveriges nöjdaste kunder? Cartierlunettes, som vi har teamat upp med, är en av världens största handlare med kunder som Rick Ross, Young Lean och Davido för att nämna några. Kändisarna står i kö för att få köpa solglasögon av honom, så att vi har lyckats få till detta samarbete och kan erbjuda dem till våra kunder känns fantastiskt roligt, säger Nicklas Stuxgren, Head of Halebop.
Solglasögonen finns i en ytterst begränsad upplaga och släpps den 25 maj på www.halebop.se vid köp av en Samsung Galaxy Flip3, 50 GB, med bindningstid på 24 månader för 559 kronor i månaden. Delbetala upp till 36 månader.
– Det var oväntat och roligt att Halebop hörde av sig och ville göra ett samarbete, min kundkrets är internationell och det här känns som ett självklart tillfälle att presentera mig själv för min hemmapublik med ett varumärke som jag gillar. Jag fick fria tyglar att ta fram en produkt och valde tidlösa C Décor, med Halebop-blåa linser och guldmålad gravyr – en helt fantastisk produkt, säger handlaren bakom Cartierlunettes om samarbetet.
Nyckelord
Kontakter
Maria Hazard, presskontakt Halebop, maria.hazard@obeyapr.se, 070-335 90 70
Bilder
Om
Halebop är ett varumärke inom TeliaCompany och vänder sig till unga, digitala och prismedvetna kunder. Vi är en av de största mobiloperatörerna på Svenska marknaden och använder Telias nät för våra tjänster.
Följ Halebop
Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.
Senaste pressmeddelandena från Halebop
Halebop släpper världens mest flippade abonnemang23.3.2023 08:00:00 CET | Pressmeddelande
Lagom till att vårgarderoben plockas fram släpper Halebop ett samarbete med Los Angeles-baserade designern theheyyman, New Balance och Samsung Nordic.o Det extremt limiterade droppet släpps tisdag den 28 mars klockan 11.00 på halebop.se.
Bara 6 av 100 svenskar lämnar in sin gamla mobil9.3.2023 07:45:00 CET | Pressmeddelande
Bara sex procent uppger att de lämnar in sin gamla mobil i utbyte mot ersättning eller en bättre deal. Trots den låga siffran är det en fördubbling i procentenheter från 2021, då samma siffra låg på tre procent. Det visar en Sifo-undersökning på uppdrag av Halebop.
“The cooolest unboxing” med Halebop och Samsung Nordic27.1.2023 10:03:47 CET | Pressmeddelande
Halebop lanserar iskallt ”The cooolest unboxing” tillsammans med Samsung Nordic. Den (än så länge ganska hemliga) lanseringen görs genom en spektakulär tävling som Halebop arrangerar den 1 februari kl. 19.01.
Varannan ung person känner obehag för att ringa och svara i telefon15.12.2022 09:52:32 CET | Pressmeddelande
I åldersgruppen 18–29 år uppger nästa varannan, 48 procent, att de känner ett obehag för att ringa och/eller svara i telefon. Det kan jämföras med 18 procent i åldersgruppen 50–64 år. Det visar en ny undersökning från Kantar Sifo som Halebop låtit göra.
Halebop lanserar telefonkatalogen “Have you tried calling?"14.12.2022 10:00:00 CET | Pressmeddelande
Nästan varannan ung person säger sig ha telefonskräck. För att råda bot på det och få folk att oftare använda ringfunktionen på sina telefoner har Halebop tagit fram en uppdaterad version av den klassiska telefonkatalogen.
I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.
Besök vårt pressrum