Halebop lanserar världens solklaraste abonnemang med Cartierlunettes

Inför sommaren har Halebop teamat upp med den världskända glasögonhandlaren Cartierlunettes för att kunna erbjuda Världens solklaraste abonnemang som ett Limited Drop. För att lyckas skaffa det gäller det att vara snabb när de släpps den 25 maj på halebop.se. Vid köp av en Samsung Galaxy Flip3 med 50 GB, ihop med ett abonnemang, får några väldigt lyckliga nämligen ett par exklusiva glasögon från Cartierlunettes i begränsad upplaga på köpet till ett värde av 11 900 kronor.

Glasögonen är ett par custom-made Cartier C Décor, i modellen Big-C, med en unik tintning i Halebops blåa färg och gulmålad lasergravyr. Cartierlunettes har på kort tid blivit en av världens största handlare av custom Cartierglasögon. Hans kunder sträcker sig från kungligheter till några av världens största artister.

Cartier-glasögon blev en statussymbol i rap-kretsar i Detroit på 70-talet. Ett decennium senare började man göra sina egna versioner av de trendiga glasögonen för att kunna sticka ut och vara unik. Idag handlas custom-made Cartierglasögon som smycken och har sedan länge passerat att bara vara vanliga solglasögon.

– Vad gör man inte för att fortsätta få ha Sveriges nöjdaste kunder? Cartierlunettes, som vi har teamat upp med, är en av världens största handlare med kunder som Rick Ross, Young Lean och Davido för att nämna några. Kändisarna står i kö för att få köpa solglasögon av honom, så att vi har lyckats få till detta samarbete och kan erbjuda dem till våra kunder känns fantastiskt roligt, säger Nicklas Stuxgren, Head of Halebop.

Solglasögonen finns i en ytterst begränsad upplaga och släpps den 25 maj på www.halebop.se vid köp av en Samsung Galaxy Flip3, 50 GB, med bindningstid på 24 månader för 559 kronor i månaden. Delbetala upp till 36 månader.

–  Det var oväntat och roligt att Halebop hörde av sig och ville göra ett samarbete, min kundkrets är internationell och det här känns som ett självklart tillfälle att presentera mig själv för min hemmapublik med ett varumärke som jag gillar. Jag fick fria tyglar att ta fram en produkt och valde tidlösa C Décor, med Halebop-blåa linser och guldmålad gravyr – en helt fantastisk produkt, säger handlaren bakom Cartierlunettes om samarbetet.

Maria Hazard, presskontakt Halebop, maria.hazard@obeyapr.se, 070-335 90 70