Halebop släpper Electric Commute Pack med Vässla

Nu släpper Halebop ett Limited Drop med ”Electric Commute Pack” där de första kunderna får en limiterad Vässla Bike. Droppet är ett samarbete med det svenska micromobilitymärket och släpps den 17 maj kl. 12.00.

Halebop x Vässla

Det är de tio första kunderna som lyckas köpa en Samsung Galaxy S21 Ultra med ett abonnemang på 15 GB som får en exklusiv Vässla Bike som en del av Electric Commute Pack.

– Elsparkcyklar är så inne! Om man fortfarande lever kvar i 2019. Det nya är helt klart en Vässla som ger maxad körglädje samtidigt som du transporteras med stil. Electric Commute Pack gör dig helt klart till snabbast på stan med en Vässla Bike som enkelt tar dig runt, samtidigt som Samsung Galaxy S21 Ultra hjälper dig att navigera, berättar Johanna Sahlman, Head of Halebop.

Vässla har revolutionerat marknaden för micromobility med sina mopeder som drivs helt på el och kombinerar en stilren design med bra prestanda och batteritid. Till skillnad från en elsparkcykel blir åkturen mer behaglig samtidigt som du slipper trampa, vilket du behöver på en elcykel.

Självklart har den Vässla Bike som ingår i paketet en mobilhållare så att du enkelt kan navigera till någon av restaurangerna i Not So White Guide eller andra favoritplatser.

– Vi på Vässla vill göra vardagen både enklare och snyggare för människor. Därför känns det självklart att samarbeta med Halebop som har samma mindset. Med en Vässla Bike kan du på ett smidigt, stilrent och miljövänligt sätt ta dig fram, samtidigt som den är riktigt rolig att köra, säger Marcus Jiderholt, Chief Marketing Officer på Vässla.

I droppet ingår en Samsung Galaxy S21 Ultra med ett 15 GB-abonnemang samt en Vässla Bike till ett värde av 20 000 kronor. Dealen kostar 769 kronor i månaden med en bindningstid på 24 månader.

Electric Commute Pack släpps enbart i 10 exemplar den 17 maj kl. 12.00 på halebop.se.

Maria Hazard, presskontakt Halebop, maria.hazard@obeyapr.se, 070-355 90 70

Halebop x Vässla

Hög tid för större återanvändande av gamla mobiler6.5.2021 06:30:00 CEST | Pressmeddelande

Intresset för begagnat är stort och ungefär hälften av alla svenskar känner till att det även går att återsälja sin gamla men fungerande mobil till företag. Trots det är det bara tre procent som bytt in sin gamla mobil, när de köpt ny de senaste 12 månaderna. Det visar en ny undersökning från Halebop, som vill se en beteendeförändring där fler ser det som en självklarhet att lämna in sin gamla mobil.