Halebop uppmanar till en gränslös sommar

Halebop släpper en ny kampanj och uppmanar kunderna att leva mer ”no limits”. Det blir första gången som mobiloperatören lanserar obegränsad surf i samband med ett abonnemang.

Erbjudandet gäller under hela sommaren, fram till den 31 augusti, med budskapet till kunderna om att leva livet utan begränsningar.

– Vi människor är experter på att begränsa oss själva på olika sätt, nästan alltid helt i onödan. Livet blir mycket roligare när vi maxar. Den här sommaren har vi mycket att ta igen och kampanjen är en påminnelse till alla om att ta tillvara på det och leva no limits, säger Johanna Sahlman, Head of Halebop.

Unlimited-erbjudandet innebär tre månader obegränsad surf för alla som tecknar abonnemang före den 31 augusti.

Maria Hazard, vd Obeya, maria.hazard@obeyapr.se, 070-355 90 70

Hög tid för större återanvändande av gamla mobiler6.5.2021 06:30:00 CEST | Pressmeddelande

Intresset för begagnat är stort och ungefär hälften av alla svenskar känner till att det även går att återsälja sin gamla men fungerande mobil till företag. Trots det är det bara tre procent som bytt in sin gamla mobil, när de köpt ny de senaste 12 månaderna. Det visar en ny undersökning från Halebop, som vill se en beteendeförändring där fler ser det som en självklarhet att lämna in sin gamla mobil.