Halebop vinner SKI för elfte gången

För elfte gången på tretton år och för femte året i rad står Halebop som vinnare i Svenskt kvalitetsindex (SKI) årliga undersökning av kundnöjdheten hos Sveriges mobiloperatörer. Halebop har fått topp-placeringen fler gånger än någon annan operatör på marknaden.

– Det är svårt att inte låta det här stiga oss åt huvudet nu när vi för elfte gången har Sveriges nöjdaste kunder. Men vi kanske i och för sig redan har någon form av hybris eftersom vi nyss hade en deal med vad vi tänkte skulle bli världens dyraste abonnemang ihop med specialgjorda sneakers, säger Johanna Sahlman, Head of Halebop.

Halebop har stort fokus på befintliga kunder och har under året satsat på både relationsbyggande aktiviteter och kundservice. Under 2020 har man bland annat gett kunderna extra gig varje gång det regnat, gett ut restaurangguiden Not So White Guide och gjort en klädkollektion ihop med New Black.

SKI-vinsten kommer firas tillsammans med kunderna genom att erbjuda alla obegränsat med surf under ett dygn men också med otroliga deals på sajten närmsta veckan.

– Det finns ingen utmärkelse som är finare än den här. Och det finns inget roligare än när våra kunder kastar sig på mobilen för att skaffa våra limited drops eller ovanligt schyssta deals. En elscooter eller svindyra sneakers på köpet blir ingen ledsen av, avslutar Johanna Sahlman.

Canan Yasar, presskontakt Halebop, canan.yasar@obeyapr.se, 070 383 07 48
Johanna Sahlman, Head of Halebop, johanna.sahlman@halebop.se