Hålltider för Bingolottos uppesittarkväll

Det har blivit en av landets största jultradition i TV med miljoner tittare. I år firar programmet dessutom 25 år. Det är dags för Uppesittaren 2019 i TV4 och TV4 Play. Här är några viktiga hålltider för aftonen.

Rickard Olsson är programledare för Bingolottos Uppesittarkväll som har blivit en tradition hemma i stugorna.

19:30:Bingolottos Uppesittarkväll startar.

19:40:Underhållning med Malena Ernman.

19:57:Underhållning Molly Hammar.

20:00:ETTANS BINGO

20:33:Underhållning Linnea Henriksson.

20:50:Underhållning Arvingarna.

20:55:TVÅANS BINGO

21:20:Underhållning The Mamas.

21:32:Underhållning Lena Philipsson.

21:40:TREANS BINGO

21:52:Paus för nyheter.

22:28:Underhållning Philip Jalmelid och Tuva B Larsen.

22:45:FYRANS BINGO

23:04:Underhållning Lena Philipsson.

23:19:Underhållning Arvingarna.

23:41:Underhållning Linnea Henriksson.

23:58:Underhållning Philip Jalmelid (O Helga natt).

00:06:Underhållning The Mamas.

00:10:BingoLottos Uppesittarkväll avslutas.

Observera att alla tider är ungefärliga och att en viss differens för klockslagen kan uppstå under kvällen.

Maria Lundqvist och Kristoffer Hellström i BingoLotto28.1.2020 08:00:00 CETPressmeddelande

I lite drygt 30 år har den omåttligt begåvade och mångfacetterade Maria Lundqvist berört, framkallat skratt och gråt och inte minst förärat oss med sin oerhörda värme – i fler sammanhang än man kan tänka sig! I skrivande stund är hon, tillsammans med sambon, sångaren och musikalartisten Kristoffer Hellström, aktuell med den tokhyllande showen ”Om att våga flyga”. Den 2 februari, kl. 18.00 i TV4, gästar de BingoLotto!