Hämta ut din VIP-biljett till Hov1 under herrarnas Super-G

Alla med entrébiljett till herrarnas Super-G kan hämta ut ett exklusivt inträdespass av Valle under dagens tävling och därmed stå längst fram under kvällens storslagna show på Medals Plaza.

Hov1

Hiphopgruppen Hov1 uppträder live på Medals Plaza kl 19.30 och Valle vill nu ge alla med entrébiljett till dagen tävling möjlighet att stå längst fram i Golden Circle under kvällens show.

Valle finnas runt målområdet under herrarnas Super-G och kommer under pauser och avbrott dela ut de åtråvärda inträdespassen till alla som visar upp sin entrébiljett.

Vi samlas klockan 19.00 vid parkeringen utanför Tottebo och ser sedan kvällens storslagna show så nära Hov1 som det bara är möjligt.

Hov1
Valle. Photo by Yana Kraeva