Häng med OLW under årets Melodifestivalturné

Inför årets sponsorskap bjuder snacksjätten på fest både i butiker runt om landet och med mysig monter under själva turnén. OLW ger dig också chansen att vinna ett VIP-paket till finalen, allt du behöver göra är att dela ditt bästa fredagsmys på Instagram.

Stockholm, 28 januari: Det råder riktig ”melfest-yra” på OLW och från och med den 25 januari fylls hyllorna med rosa kartonger samt färgglada fjäderboor runt om i landets butiker. Det är för nionde året i rad som Orkla Confectionery & Snacks, genom ett av sina populäraste varumärken OLW, är stolt turnésponsor till Sverige största musiktävling, Melodifestivalen. Inför årets folkfest laddar snacksjätten upp rejält både i butik samt under själva turnén i städerna Göteborg, Malmö, Norrköping, Gävle, Halmstad och Stockholm. OLW kommer att finnas med varje vecka och erbjuder besökarna mysigt soffhäng där de bjuder alla på årets chipsnyheter. Det kommer också att finnas möjlighet att toppa sin selfie med färgglada fjäderboor och glammig hattar, allt för fånga den rätta partystämningen.

- Melodifestivalen är ett format som passar oss perfekt, med flera miljoner tv-tittare varje vecka samlas familj och vänner för att uppleva härlig underhållning och musik i väldsklass. Det äts chips och vi umgås med varandra, säger Charlotte Siljebrand Nisses, marknadschef för OLW.I år känns det extra roligt då vi också är plats på alla orter under hela turnén och får chansen att möta våra konsumeter och bjuda på årets chipsnyheter; avslutar Charlotte Siljebrand Nisses

OLW tävlar också ut VIP-biljetter till Melodifestivalen där du har möjlighet att vinna lyxiga biljetter till finalen i Stockholm med mat och dryck samt övernattning. Du tävlar genom att dela ditt bästa fredagsmys på Instagram med hashtaggen #OLWmelfest. http://www.olw.se/

Abonnera på våra pressmeddelanden.