Hitta Hantverkare - gör det enklare att anlita pålitliga hantverkare genom nya sajten

Att komma i kontakt med rätt hantverkare är många gånger lättare sagt än gjort. Numera finns det många oseriösa firmor på nätet och ofta får man lägga ned mycket tid och möda innan man hittar rätt firma.

Idag finns det ett väldigt stort utbud hantverkare på marknaden vilket också gör det svårare  att hitta fram till de seriösa aktörerna. Vare sig du ska byta taket eller om du har behov av en grundlig takrenovering så är det extremt viktigt att du vänder dig till rätt hantverkare som kan sin sak. Att utföra en takrenovering tar ofta lång tid och kan dessutom bli ett dyrt projekt om du anlitar fel firma.

En lösning på dilemmat kan vara att använda sig av en jämförelsesajt. Hitta Hantverkare har utvecklat en sajt som samlar seriösa hantverkare på ett och samma ställe. På sajten erbjuds enbart offerter från seriösa hantverkare inom en rad områden, bland annat takrenovering och takbyte, och firmorna använder sig endast med kvalitetsmaterial vare sig det rör sig om ett tegeltak, plåttak, papptak eller övriga taktyper.

Ett bra tak som har tagits hand om ordentligen kan minska risken för både vattenskador och fukt. Det är alltid viktigt att du som fastighets- och villaägare upprätthåller takets kvalité genom att över det emellanåt, eftersom ett tak som inte har blivit omhändertaget kan resultera i dyrare renoveringar.

“Tanken bakom vår sajt är att göra det smidigt att komma i kontakt med seriösa hantverkare och takläggare. Alla hantverkare vi samarbetar med är certifierade och med full behörighet att genomföra takrenovering. Förfrågan är fullständigt kostnadsfri och det finns inte heller något krav på att tjänstens användare att ansluta sig till något av firmorna”, säger pressansvarig på Hitta Hantverkare.

Hitta Hantverkare AB har utvecklat och driver hemsidan Hittahantverkare.com.

GetLEI lanserar SvenskLEI: En lokal hemsida för den svenska marknaden för utfärdandet av LEI koder31.1.2024 13:39:21 CET | Pressmeddelande

GetLEI, en ledande global leverantör av Legal Entity Identifier (LEI)-koder, har idag med glädje tillkännagivit lanseringen av SvenskLEI, en ny hemsida som är speciellt anpassad för att möta behoven hos den svenska marknaden. Denna lansering markerar ett betydande steg i företagets strävan att göra processen för att skaffa och hantera LEI-koder enklare och mer tillgänglig för svenska företag.