H&M utökar hos Entré i Malmö och öppnar samtidigt H&M Home

20.10.2016 13:10 | Thon Property AB

H&M utökar hos Entré i Malmö och öppnar H&M Home den 20 oktober. De utökar sin butik med 1000m2 och går från att vara en tvåplans butik till att samla allt på ett plan. Nu finns koncepten Herr, Dam, Home och Beauty på en totalyta av 3000m2.

H&M, Malmö Entré

– Detta är en viktig del som faller på plats i utvecklingen av fastigheten. H&M’s nya yta är fantastiskt fin och deras populära koncept, Home stärker butiken ytterligare. Vi ser fram emot att presentera fler nyheter kring Entré och arbetar med fler spännande saker, säger Hallgeir Åndal, VD för Thon Property AB.

Entré ligger i den norra delen av Malmö vid Värnhemstorget. Centret genomgår en omfattande ombyggnation och totalrenovering. Det nya centret som växer fram får namnet Malmö Plaza.

Centret ägs av Commerz Real och förvaltas av Thon Property AB.

Thon Property AB är en del av Olav Thon Gruppen som äger och förvaltar totalt 107 köpcentrum i Norge och i Sverige. Thon Property AB har i dag ansvaret för det Svenska egendomsbeståndet som än så länge består av tolv handelsplatser och ett hotell.

H&M, Malmö Entré
H&M Home

Thon Property AB är en del av Olav Thon Gruppen som äger och förvaltar totalt 109 köpcentrum i Norge och i Sverige. Thon Property AB har i dag ansvaret för det Svenska egendomsbeståndet som än så länge består av tio köpcentrum och ett hotell.

Skriv in din e-postadress så får du ett mejl när vi har något nytt att berätta.