HockeyEttornas serier våren 2019

Placering i serier och bonuspoäng klara för HockeyEttans AllEttor och Fortsättningsserier.

Se placering i serier och bonuspoäng i bifogad fil i detta pressmeddelande.

Ishockeyns stämma avslutad: Anders Larsson omvald som ordförande och direkt upp- och nedflyttning till SHL och Hockeyallsvenskan införs15.6.2019 10:28:44 CESTPressmeddelande

Idag lördag den 15 juni avslutades Svenska Ishockeyförbundets Förbundsmöte i Stockholm. Anders Larsson omvaldes till ordförande och förbundsmötet beslutade att från säsongen 2020/21 införa direkt upp- och nedflyttning av ett (1) lag mellan serierna på förbundsnivå inom herrishockeyn. I övrigt beslutade Förbundsmötet att förstärka det regionala stödet till ishockeyföreningarna i hela landet genom regionala s.k. sportkontor.