Hogia wins business in Tunisia

Hogia Ferry Systems has signed an agreement with the Tunisian ferry operator Compagnie Tunisienne de Navigation (CTN) to deliver the reservation and ticketing system BOOKIT.

Hogia Ferry Systems has signed an agreement with the Tunisian ferry operator Compagnie Tunisienne de Navigation.

CTN operates a cruise-like passenger and vehicle ferry service from Tunis to Genoa, Italy and from Tunis to Marseille, France and has intentions to expand their business further.

Mr Kamel Hamdi, Director of Passenger Travel at CTN says, “In our evaluation, it was important to contract a reliable and understanding business partner to give us the necessary tools to help us drive our business forward. We were impressed by the BOOKIT software and we look forward to working with Hogia.”

Niclas Blomstrom, Managing Director at Hogia Ferry Systems says, “Expanding with CTN in Tunisia is very exciting and we are really honoured. We have been cooperating with Algerie Ferries since 2007 so we have a good understanding of the nature of business in this region. Our product will make a difference, and we will go the extra mile to set the scene for a long term and prosperous cooperation.”

About Hogia Ferry Systems

Hogia Ferry Systems is a standard software supplier, providing ferry operators with reservation systems, advanced real-time passenger information systems and other transport related solutions. The main product is called the BOOKIT Reservation System.

Hogia Ferry Systems is part of the Hogia Group, one of Sweden's largest software companies. The Hogia Group comprises 27 companies in Scandinavia and the United Kingdom with a total of 650 employees. With software as a common denominator, the Hogia Group currently operates in three business areas: finance and business systems, human resource systems, and transport systems.

The transport business area focuses on delivering integrated solutions for ferry reservations, port terminal operating, road transport and public transport to customers in Europe, Asia, Australia, Africa, North and South America.  For more information please visit www.hogia.com

Hogia banar väg för nästa generations kollektivtrafik17.10.2018 09:00Pressmeddelande

Nu lanserar Hogia en ny molnprodukt som ska ge trafikföretagen en mer proaktiv störningshantering. Med all trafikinformation samlad på ett ställe blir det enklare att få en snabb överblick av situationen i kollektivtrafiken. Genom att man kan registrera händelser som skulle kunna påverka kollektivtrafiken får trafikföretagen bättre förutsättningar att agera innan störningen påverkar resenären. Målet är att ge resenären en smidigare resa så att fler väljer kollektivtrafiken istället för den egna bilen.

Möt Annika, vår egen säljcoach14.9.2018 15:18Nyheter

Vill du arbeta utåtriktat och fokusera på resultat? Då är säljobbet idealiskt. Men lyckorusen från de goda affärerna följs ibland av perioder av motgångar. Om du då snabbt får stöd och vägledning kan det rädda månadens resultat. På Hogia är Annika Bjurmalm heltidsanställd som säljcoach. – Som anställd har jag ingen inkörningstid. Jag känner alla som arbetar med försäljning och kan ge det individuella stöd som behövs för att utvecklas i rollen som säljare, säger Annika Bjurmalm.