NASDAQ OMX

Hoylu AB: Hoylu Software Suite används för stora live-grafiska inspelningsevenemang i DACH-regionen av VerVieVas

Dela

Den främsta leverantören av idéskapande och samarbetslösningar, Hoylu är stolt att tillkännage att det österrikiska företaget VerVieVas använder Hoylu Suite som ett självklart val för stora levande grafiska inspelningsevenemang, vilket demonstrerades på Fifteen Seconds-festivalen i Graz, Österrike och på Bit & Pretzels i München, Tyskland.

VerVieVas är ett österrikiskt företag specialiserat på animerade explainer/förklarings-videor och grafisk inspelning för företagsworkshops och evenemang. Företaget har använt Hoylu mjukvara (tidigare We-Inspire) i flera år och säger att det är deras självklara val för krävande levande sessioner med grafisk inspelning samt för storyboarding, brainstorming och idéskapande.

Fifteen Seconds-festivalen är en global affärs- och innovationskonferens som äger rum varje år i Graz, Österrike, med huvudtalare från företag som IKEA, Instagram, Apple och Microsoft. VerVieVas samarbetade med Microsoft i år och körde live grafiska inspelningar i sin monter på både Microsoft Hub och Microsoft Surface-enheter.

"Vårt viktigaste användarfall gör grafiska inspelningar för våra kunders workshops och evenemang, precis som vi gjorde för Microsoft i år på Fifteen Seconds festivalen. Vi gör 150-200 sessioner varje år, och vi finner Hoylu Software Suite att vara snabb, exakt och pålitlig. När du gör en levande grafisk inspelning är konsekvent prestanda allt, och hittills har vi inte stött på några riktiga störningar med Hoylu. Något som inte kan sägas för annan mjukvara vi testat ", säger Fridolin Brandl, en av grundarna av VerVieVas.

"Återigen ser vi ett exempel på hur vår intuitiva UX-design och robusta mjukvara gör skillnad för våra kunder. Jag är stolt och glad över att VerVieVas litar på Hoylu för att hjälpa dem att fungera felfritt under viktiga live-sessioner såsom Femton Seconds-festivalen ", säger Travis Beaven, produktchef på Hoylu.

Hoylu Software Suite är en ledande mjukvaruplattform för idéskapande, samarbete, processplanering och skapande på stora formatskärmar och projicerade väggar. Baserat på många års forskning av användarupplevelse, erbjuder apparna intuitiva och imponerande sätt för team att arbeta bättre, snabbare och mer effektivt tillsammans.

 

För mer information, kontakta:
Stein Revelsby, VD Hoylu +1 213 440 2499 Email: sr@hoylu.com

Karl Wiersholm, CFO Hoylu +1 425 829 2316 Email: kw@hoylu.com

 

Om VerVieVas

VerVieVas är ett österrikiskt företag specialiserat på animerade explainer/förklarings-videor och grafisk inspelning för kunder som Deloitte, Hilti, Allianz, A1 och Swarovski. Som en del av BraCe Communications-gruppen i Wien, så har företaget gjort över 700 animerade videor på 35 språk de senaste åren.

 

Om Hoylu AB
Hoylu levererar lösningar för presentationer, idéskapande och samarbete, med fokus på användarupplevelsen. Hoylu inriktar sig främst på företagslösningar för kreativt samarbete, kombinerat med displayer och teknologier för intuitiv input. Detta inkluderar även Internet of Things och teknologier för att förenkla samarbete mellan olika geografiska platser, för att förenkla arbetsprocesser och uppnå högre effektivitet och kreativitet. För mer information, besök: www.hoylu.com eller www.introduce.se/foretag/hoylu

 

 Kortnamn: Hoylu

Marknadsplats: Nasdaq First North Stockholm

Certified Adviser: Remium Nordic AB +46(0)84543200

 

Publicering
Denna information lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 27 oktober 2017, kl 08.30.

 

 




This announcement is distributed by Nasdaq Corporate Solutions on behalf of Nasdaq Corporate Solutions clients.
The issuer of this announcement warrants that they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein.
Source: Hoylu AB via Globenewswire

Om

NASDAQ OMX
NASDAQ OMX



Följ NASDAQ OMX

Abonnera på våra pressmeddelanden.

Senaste pressmeddelandena från NASDAQ OMX

MyoGen: Leaders of an Anabolic Revolution22.5.2018 23:00Pressmeddelande

GUJARAT, India, May 23, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- Myogen will make you rethink what the human body is capable of. To be an athlete means to partake on a never-ending quest for self-improvement. An obsession to search for a winning edge. Even when we are competing against ourselves, our desire to overcome our physical limitations and achieve new heroic and record setting performances becomes an overwhelming primary focus. Today marks an evolution in what the human body is capable of, with the launch of the MyoGen range of anabolic products. Myogen, the essence of "muscles". MyoGen takes its source from the Greek words "Myo" meaning "Muscle" and "Genesis" meaning "Birth". This implicit historical reference, of the origin of the muscle, displays both the commitment and professionalism of Myogen, and their unwavering focus on peak physical performance. The brightest leader's blaze trails. The Myogen brand is managed by an international team of experts who are committed to making athletes st

Constellation Brands Promotes Jim Sabia to Newly Created Role of Chief Marketing Officer22.5.2018 22:30Pressmeddelande

New role will serve as a member of the company's Executive Management Committee VICTOR, N.Y., May 22, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- Constellation Brands, Inc. (NYSE:STZ) (NYSE:STZ.B), a leading beverage alcohol company, announced today that it has promoted Jim Sabia to the newly created role of Executive Vice President and Chief Marketing Officer, Constellation Brands. In this new role, Sabia will serve as the marketing lead for the company's Beer and Wine & Spirits Divisions, responsible for all aspects of marketing across Constellation's entire beverage alcohol portfolio. Sabia will serve as a member of the company's Executive Management Committee and report directly to Bill Newlands, President and Chief Operating Officer. "Our company's core mission is to build brands consumers love and Jim has been a driving force behind the success of our beer brands over the years," said Newlands. "It is critically important that the voice of the consumer and brand-building principles have strong repr

Algeco Announces First Quarter 2018 Financial Results Conference Call22.5.2018 17:52Pressmeddelande

BALTIMORE, May 22, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- Algeco Investments B.V. (together with its subsidiaries, "Algeco"), the leading global business services provider of modular space, secure portable storage solutions and remote workforce accommodations, today announced that it will hold its first quarter 2018 financial results conference call on Tuesday, June 5, 2018 at 10:00 a.m., Eastern Time. To access the call, please dial (847) 585-4422 or (888) 424-8151 (US toll free) and enter participant PIN code 9192211# approximately ten minutes prior to the start of the call. You will be placed on hold until the event begins. The conference call will also be broadcast over the internet with an accompanying slide presentation. To join the web conference, go to http://web.meetme.net/r.aspx?p=2&a=UTzMrdwdRriEIu. Please enter your name, email address and company to join the call. The customer service team can be reached at any time by pressing *0 on your telephone keypad. On Wednesday, May 30, 2018 at

Hitachi Named a Visionary in Inaugural Gartner Magic Quadrant for Industrial IoT Platforms22.5.2018 15:00Pressmeddelande

Hitachi Positioned in Visionaries Quadrant for Completeness of Vision and Ability To Execute TOKYO and SANTA CLARA, Calif., May 22, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- Hitachi, Ltd. (TSE:6501) and Hitachi Vantara, today announced that Hitachi has been positioned in the Visionaries quadrant of the inaugural Gartner Magic Quadrant for Industrial IoT Platforms1based on Gartner, Inc.'s evaluation of the company, which included Hitachi's Lumada IoT platform. Gartner describes the market for IIoT platforms as "a set of integrated software capabilities. These capabilities span efforts to improve asset management decision-making, as well as operational visibility and control for plants, depots, infrastructure and equipment within asset-intensive industries." In the report, Gartner predicts: "By 2020, on-premises Internet of Things (IoT) platforms coupled with edge computing will account for up to 60% of industrial IoT (IIoT) analytics, up from less than 10% today." The report also notes: "Gartner believe

Cemtrex SmartDesk Now Available for Preorder22.5.2018 14:30Pressmeddelande

Cemtrex Launches SmartDesk to Reinvent the Personal Workspace and Revolutionize Desktop Workstation Productivity FARMINGDALE, N.Y., May 22, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- Cemtrex Inc. (Nasdaq:CETX) (Nasdaq:CETXP) (Nasdaq:CETXW), a world leading technology and manufacturing company, today announced the launch of the Cemtrex SmartDesk, the most advanced workstation on the market. The SmartDesk is a blend of futuristic hardware and groundbreaking productivity software, delivering the next generation desktop experience in a luxurious package, and Cemtrex is now taking preorders. "The world is ready for a SmartDesk. It is 2018 but our workspaces have not evolved like most things we interact with on a daily basis like our smartphones, smart cars and smart homes," said Cemtrex's CEO and Chairman, Saagar Govil. "With the SmartDesk we intend to transform and disrupt the $500 billion annual PC market globally, as it will streamline workflows, improve productivity with its many features, and provide su

Oxford Immunotec Announces Launch of the Accutix(TM) Brand22.5.2018 14:30Pressmeddelande

OXFORD, United Kingdom and MARLBOROUGH, Mass., May 22, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- Oxford Immunotec Global PLC (Nasdaq:OXFD), a global, high-growth diagnostics company, today announced the launch of the Accutix brand for its tick-borne disease offering. "Incorporating the feedback of our customers was a key consideration in our selection of a new brand name," said Dr. Peter Wrighton-Smith, Chief Executive Officer of Oxford Immunotec. "Tick-borne disease specialists value the accuracy of our tests and the history and credibility of our lab in helping them diagnose Lyme and other tick-borne diseases. The Accutix name embodies these qualities and will assist us in building a market leadership position in the tick-borne disease diagnostics market." The Accutix brand aligns Oxford Immunotec's tick-borne disease offering, which includes over 20 testing options targeting eight tick-borne diseases, under a unified name. The Company will continue to develop new assays for both existing and emergin

I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.

Besök vårt pressrum