Hoylu och Microsoft Teams erbjuder sömlöst arbete på arbetsplatsen

Dela

Stockholm den 13 maj 2020 – Hoylu, ledande inom visuella samarbetslösningar för distribuerade team, har idag släppt ett integrerat program och tjänst för Microsoft Teams. Hoylu förser företag med intuitiva verktyg för samarbete kring alltifrån brainstorming med digitala klisterlappar till planering och hantering av agila arbetsflöden. Detta tillägg utökar Hoylus partnerskap med Microsofts ekosystem som redan nyttjar Azure- och Office365-produkter och nu utökas till att omfatta Microsoft Teams.

Hoylu för Teams förbättrar arbetsplatssamarbetet ytterligare genom att:

Sömlös anslutning till Microsoft Teams ekosystem.  Hoylu-arbetsytor kan integreras sömlöst i Flikar och kanaler i Microsoft Teams som gör det möjligt för Hoylu att fungera sida vid sida med chattar, videosamtal, delade filer och andra tredjepartsintegrationer.

Nära integrering i Microsofts programvara och tjänster. Användare kan använda Office365-autentiseringsuppgifter för att logga in och ansluta till Hoylu-arbetsytor, importera innehåll från OneDrive eller inbyggda Office365-program och dela arbetsytor och länkar via Outlook.

Kraftfulla moduler som tillhandahåller specialiserade arbetsflöden och processer. Hoylu-moduler omvandlar arbetsytan med hjälp av riktlinjer, mallar och funktioner som anpassas exakt till arbetsflödet eller processen och utökar befintliga teamarbetsytor genom att använda samma affärslogik och funktionalitet.

"Hoylu tror nu mer än någonsin tidigare att smarta samarbetslösningar är avgörande för ett effektivt arbete. Med distribuerade team finns krav för arbetsplatsen, vår vision om att tillhandahålla lättanvända produkter och tjänster som integreras i vad företag använder idag har aldrig varit mer relevant", säger Stein Revelsby VD Hoylu. "Genom att samarbeta med Microsoft och Teams för att tillhandahålla ett friktionsfritt system så tillgodoser vi behoven hos dagens arbetsstyrka genom att erbjuda en komplett helhetslösning till våra kunder."

Hoylu kan idag nås från alla webbläsare och på alla enheter för ett snabbt, sömlöst, effektivt arbete var än användaren befinner sig. Prova Hoylu gratis genom att besöka  www.hoylu.com och söka efter Hoylu i Microsoft Teams App Store.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Stein Revelsby, VD på Hoylu + 1 213 440 2499 e-post: sr@hoylu.com
Karl Wiersholm, CFO på Hoylu + 1 425 829 2316 e-post: kw@hoylu.com

Om Hoylu AB
Hoylu är ett företag med ett mål: Ta samarbete och informationsutbyte in i framtiden. Genom vår anpassningsbara Connected Workspaces™ levererar vi programvarulösningar för företag, organisationer och individer i praktiskt taget alla branscher som gör det möjligt för alla team, stora som små att arbeta effektivt och säkert i ett roligt och enkelt arbetsflöde. För mer information besök: www.hoylu.com

Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg för offentliggörande den 13 maj 2020 kl. 08:45 (CEST).

Om

GlobeNewswire



Följ GlobeNewswire

Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.

Senaste pressmeddelandena från GlobeNewswire

HOYLU AB: HOYLU FÅR NY ORDER FRÅN LÄKEMEDELSFÖRETAG3.6.2020 08:30:00 CESTPressmeddelande

Stockholm, Sverige, 3 juni 2020 – Hoylu, ledande inom visuella samarbetslösningar för distribuerade team, meddelade idag att man fått enny order från Foundation Medicine, en befintlig kund hos Hoylu inom läkemedelsindustrin. Ordervärdet uppgår till 380 000 kronor i mjukvaruintäkter. Hoylus mjukvara och lösningar erbjuder nya och spännande sätt att kommunicera och samarbeta smartare, snabbare och mer effektivt. Hoylu's Connected WorkspacesTM hjälper företagskunder att hantera sina aktiviteter, visualisera arbete och motivera människor att göra sitt bästa genom att undvika missförstånd och säkra framgång. För mer information kontakta: Stein Revelsby, CEO at Hoylu +1 213 440 2499 Email: sr@hoylu.com Karl Wiersholm, CFO at Hoylu +1 425 829 2316 Email: kw@hoylu.com Hoylu AB Om Hoylu Hoylu s uppdrag är att göra distansarbete och informationsutbyte lätt. Genom våra anpassningsbara Connected Workspaces™ levererar vi programvarulösningar för företag, organisationer och individer i praktiskt tag

Active Biotech tillhandahåller statusuppdatering i projekten3.6.2020 08:30:00 CESTPressmeddelande

Lund, 3 juni 2020 - Active Biotech (Nasdaq Stockholm: ACTI) tillhandahåller idag en statusuppdatering i projekten i och med den nya inriktningen som kommunicerades i början av februari. Denna förkortade uppdatering tillhandahålls som ersättning för den kapitalmarknadsdag som tidigare planerades till den 19 maj, och som vi istället avser att genomföra under det fjärde kvartalet i år med förbehåll för status avseende Covid-19. Trots Covid-19-pandemin har de flesta aktiviteterna i våra projekt genomförts planenligt och hittills har inga projekttidslinjer påverkats väsentligt. Fas 1b/2-studien med naptumomab i kombination med checkpoint-hämmaren durvalumab hos patienter med avancerad solida tumörer syftar till att fastställa maximalt tolererad dos av kombinationen innan man går vidare i en utvidgad kohort-studie i USA. Studien fortskrider enligt plan och vi ser fram emot att meddela resultaten från doseskaleringsfasen i denna studie senare i år. I tasquinimod-projektet, som är inriktat på

Hoylu AB: Publicerar årsredovisning för 20192.6.2020 23:30:00 CESTPressmeddelande

Hoylu AB (publ) meddelar idag att årsredovisningen för räkenskapsåret 2019 finns tillgänglig på bolagets hemsida: https://www.hoylu.com/investor-relations/financial-reports/ För ytterligare information, vänligen kontakta: Stein Revelsby, VD på Hoylu + 1 213 440 2499 e-post: sr@hoylu.com Karl Wiersholm, CFO på Hoylu + 1 425 829 2316 e-post: kw@hoylu.com Om Hoylu Hoylus uppdrag är att göra distansarbete och informationsutbyte enkelt. Genom vår anpassningsbara Connected Workspaces™ levererar vi programvarulösningar till företag, organisationer och individer i praktiskt taget alla branscher som gör det möjligt för alla team, stora som små att arbeta effektivt och säkert i ett intuitivt och enkelt arbetsflöde. För mer information: www.hoylu.com Kortnamn: Hoylu Marknadsplats: Nasdaq First North Growth Market Certified Adviser: Mangold Fondkommission AB + 46 (0) 8 50 301 550, ca@mangold.se Publicering Denna information är sådan information som Hoylu AB (publ) är skyldig att offentliggöra enli

SEB:s Sparbarometer för första kvartalet 20202.6.2020 08:30:00 CESTPressmeddelande

Pressmeddelande Stockholm 2 juni 2020 SEB:s Sparbarometer för första kvartalet 2020 Coronakrisen sänker hushållens förmögenhet med mer än 1 000 miljarder kronor De svenska hushållens brutto- och nettoförmögenheter minskade kraftigt under det första kvartalet 2020 och nästan halva 2019 års rekorduppgång är nu utraderad. Nedgången beror främst på fallande aktietillgångar. Samtidigt uppvisade hushållen ett rekordhögt nysparande på bankkonto under årets första kvartal. Det visar SEB:s Sparbarometer för första kvartalet 2020 som presenteras i dag. Hushållens nettoförmögenhet minskade under det första kvartalet med 1 065 miljarder kronor (-5,9 procent) och uppgick vid utgången av kvartalet till 16 860 miljarder kronor. Nedgången under kvartalet gör att hushållen tappar förmögenhet motsvarande en femtedel av Sveriges BNP. Värdet på hushållens bruttoförmögenhet minskade med 1 010 miljarder kronor till 21 372 miljarder kronor. Den största orsaken till nedgången kom från kraftigt fallande aktiet

Systemairs rapport för det fjärde kvartalet presenteras den 9 juni2.6.2020 08:00:00 CESTPressmeddelande

Pressmeddelande 2 juni 2020 Systemair ABs (NASDAQ OMX Stockholm: SYSR) delårsrapport Q4 för räkenskapsåret 2019/20 kommer att offentliggöras kl. 08:00 CET den 9 juni 2020. En telefonkonferens arrangeras kl. 09:00 CET den 9 juni 2020. Rapporten presenteras av Roland Kasper, CEO, samt Anders Ulff, CFO. För att delta i telefonkonferensen: Ring +46 8 566 426 51 alt. 0200 883 685 och uppge kod 95682375# några minuter före start. Presentationen publiceras på group.systemair.com För ytterligare information kontakta: Roland Kasper, CEO, + 46 73 094 40 13, +46 222 440 13 Anders Ulff, CFO, + 46 70 577 40 09, +46 222 440 09 Systemair AB, 739 30 Skinnskatteberg, 0222-440 00, www.systemair.com Systemair i korthet Systemair är ett ledande ventilationsföretag med verksamhet i 50 länder i Europa, Nordamerika, Sydamerika, Mellanöstern, Asien, Australien och Afrika. Bolaget omsatte 8,3 miljarder kronor räkenskapsåret 2018/19 och har cirka 6 300 anställda. Sedan grundandet av Systemair 1974 har bolaget u

Nexstim Abp: Preliminärt utfall av den lyckade företrädesemissionen1.6.2020 19:30:00 CESTPressmeddelande

Företagsmeddelande, insiderinformation, Helsingfors 1 juni 2020 kl. 20.30 (EEST) Nexstim Abp: Preliminärt utfall av den lyckade företrädesemissionen FÅR EJ PUBLICERAS ELLER SPRIDAS DIREKT ELLER INDIREKT I FÖRENTA STATERNA, AUSTRALIEN, SYDAFRIKA, HONGKONG, JAPAN, KANADA, SINGAPORE ELLER NÅGON ANNAN STAT DÄR SPRIDNINGEN ELLER PUBLICERINGEN STRIDER MOT LAGEN. Teckningstiden för Nexstim Abp:s (NXTMH:HEX, NXTMS:STO) (”Nexstim” eller ”bolaget”) företrädesemission om cirka 2,3 miljoner euro (”emissionen”) avslutades 25 maj 2020 i Sverige och 27 maj 2020 i Finland. Enligt det preliminära emissionsutfallet övertecknades emissionen och cirka 273 procent av de tilldelade aktierna tecknades. Av de tilldelade 376 719 780 nya aktierna (”emissionsaktierna”) tecknades 336 033 654 emissionsaktier (cirka 89,2 procent av emissionsaktierna) med företrädesrätt och 40 686 126 emissionsaktier (cirka 10,8 procent av emissionsaktierna) tilldelas i enlighet med emissionsvillkoren. Enligt det preliminära emissio

I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.

Besök vårt pressrum