Hus.se hjälper besökarna att jämföra priser på bastu och bastustugor

Intresserad av att köpa bastu men inte fått den hjälp du önskat? Bara lugn, nu hjälper redaktionen på Hus.se dig i djungeln kring fakta om bastuaggregat, bastustugor och tillbehör. Hitta rätt produkt till rätt pris.

När hösten kommer ökar intresset för att köpa bastu. Många har dessutom redan idag ett inrett basturum i huset men som sällan används. Redaktionen på Hus.se har sammanställt fem (5) gedigna artiklar om bastu där varje artikel har köpknappar till rekommenderade butiker inom bastu.

“För oss är det en självklarhet att hjälpa husägare med råd och tips kring bastu. Hus.se är idag den största sajten i Sverige kring hustillverkare och husmodeller och vi vet från hustillverkarna att just bastu är något som nästan alltid kommer upp när man ska bygga nytt eller renovera sitt hus. Med våra artiklar inom ämnet hjälper vi fler att få goda råd” säger Martin Funevall, varumärkeschef för Hus.se.

Bygga Bastu – inne eller utomhus https://www.hus.se/bastu/

Vill du köpa eller bygga en bastu och ta din avkoppling till nästa nivå? Vi har gått igenom all fakta och kan rekommendera vart du ska köpa din bastu. Kanske blir du Sveriges nästa bastuägare?

Bastuaggregat - välja ved eller el? https://www.hus.se/bastuaggregat/

Vilken värmekälla vill du ha i din bastu? Läs om fördelarna med ved respektive el från märken såsom Tylö, Harvia och Helo. Missa inte nyheten med WiFi.

Vedeldad bastu https://www.hus.se/vedeldad-bastu/

Den vedeldade bastun står för det traditionella bastubadet med ljuset från elden och den sprakande värmen. Bygg eller köp din vedbastu nu och upplev harmoni på hög nivå.

Bastustuga - regler 15-30 kvm https://www.hus.se/bastustuga/

Drömmer du om en egen bastustuga utomhus? Montera ihop din drömbastu med en bastu i byggsats eller välj en nyckelfärdig bastustuga. Vi har gjort all research - jämför pris och kvalité på bastustugor

Infraröd bastu - IR bastu https://www.hus.se/ir-infrarod-bastu/

Infraröd bastu, förkortas ofta IR bastu, har under de senaste åren fått ett uppsving som en hälsofrämjande trend inom wellness. Vi tar reda på infrabastuns fördelar och om något kan vara negativt eller farligt.

Hus.se är mötesplatsen för dig som bor i hus eller står i begrepp att köpa eller bygga hus.

Sedan starten 2006 har vi varit hängivna att skapa en plats på internet där människor kan få oberoende hjälp om och kring hus. Det vi ville skapa, var en tjänst som vi själva ville använda.

Idag är vi störst på Internet när det gäller att hitta hustillverkare och jämföra husmodeller. Vi har också byggt upp tjänster och register så att du som besökare enkelt kan hitta leverantörer inom attefallshus, garage, kök, trädgård, badrum, bastu och mycket mer.

Välkommen hem till oss.

Vid frågor och samarbeten:

Martin Funevall

Brand Manager Hus.se

TEL: +46(0)76 139 1399 (ej sms)

VXL: +46(0)520 150 00

EMAIL: Martin@Hus.se

Ny jämförelsesajt av billiga mobilabonnemang9.6.2021 10:22:56 CEST | Pressmeddelande

Det är en djungel att välja mobilabonnemang och olika erbjudanden förvirrar ofta konsumenten vilket som är bäst. För att underlätta detta har hemsidan Nyttmobilabonnemang.se startats, med syftet att hjälpa konsumenterna att hitta det bästa mobilabonnemanget till bäst pris. Genom jämförelser gjorda av branschexperter listas de bästa, målgruppsanpassade och billigaste mobilabonnemangen. Hemsidan uppdateras dagligen med aktiva rabatter och erbjudanden.