Ida Redig i BingoLotto!

Ida Redig har medverkat i SVT-serien Upp till kamp och har varit förband åt Marit Bergman, Titiyo och Kris Kristofferson. Hon har släppt tre studioalbum, senast ”Tills döden skiljer oss åt” 2016. Ida är aktuell med sin personliga tolkning av en av Kikki Danielssons mest älskade och spelade låtar – God morgon – och på söndag uppträder hon i BingoLotto.

Göteborgssonen Johan Malm har deltagit fem gånger i världsmästerskapen i ostronöppning. 2010 kammade han hem VM-titeln för första gången. Därefter har han vunnit silver två gånger och brons en gång. 2016 kammade han återigen hem titeln. Missa inte när han demonstrerar sina kunskaper i sändningen på söndag.

Komikern Thomas Petersson behöver knappast någon närmare presentation i BingoLotto-sammanhang. Tillsammans med Annika Andersson var han under förra säsongen ett stående inslag i Spånarna. I höst är han aktuell med föreställningen ”Minns du mig?” på Lisebergsteatern om kärlek för evigt/givet. Men först blir det ett inhopp hos Ingvar på söndag.

Countrybandet Halm startade sin bana 2009 och tidigare i år släppte de sin första fullängdare "Raised By The Fire". På söndag släpper spelar de i BingoLotto.

Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är, precis som vanligt – Ingvar Oldsberg.

BingoLotto – Söndag 3 september kl. 18 i TV4.

Visste du att Folkspel är en ideell och politiskt obunden organisation, med 72 riksorganisationer som medlemmar? Vi är helt enkelt föreningslivets eget lotteribolag och drivs helt utan privata vinstintressen. Allt överskott går tillbaka till Sveriges fantastiska och unika föreningsliv.

Sedan starten 1991 har 17 miljarder kronor gått tillbaka till våra medlemmar. Det är medel som vi vet gör en enorm nytta, såväl för samhället som alla verksamheter runt om i landet. Det är den nyttan som driver oss framåt.