Inbjudan pressträff Magdalena Andersson

Socialdemokraternas partiordförande Magdalena Andersson kommer att finnas tillgänglig för frågor i Riksdagens presscenter efter sin återrapportering till talmannen.

Tid: Kl 10.30

Plats: Riksdagens presscenter

Kontakt:

Socialdemokraternas presstjänst, press@socialdemokraterna.se,  08 - 700 26 83

Pressekreterare Magdalena Andersson: Linda Romanus, linda.romanus@regeringskansliet.se, 073-543 61 59

Vi vänder på varje sten för att bryta segregationen och tränga tillbaka våldet. Vi tar tillbaka den demokratiska kontrollen över välfärden och vi skapar framtidens jobb med bra villkor i hela landet. Vi gör det som krävs, för Sverige kan bättre.

Pressbrief om pensionerna med socialförsäkringsminister Ardalan Shekarabi och LO:s ordförande Susanna Gideonsson16.8.2022 15:15:06 CEST | Pressmeddelande

Onsdagen den 17 augusti kallar socialförsäkringsminister Ardalan Shekarabi och LO:s ordförande Susanna Gideonsson till en pressbrief om pensionerna. Föranmälan krävs och görs till pressekreterare senast kl. 09.00. Tid: Onsdag 17 augusti, kl. 09.30 Plats: Sveavägen 68 Pressbriefen sänds live på Socialdemokraternas Youtube-sida. Ardalan Shekarabi och Susanna Gideonsson finns tillgängliga för enskilda intervjuer efter pressbriefen. Kontakt: Emmy Olofsson, pressekreterare 072-212 66 89, emmy.olofsson@socialdemokraterna.se Socialdemokraternas presstjänst 08-700 26 83, press@socialdemokraterna.se