Inbjudan till rapportsläpp - Branschöversikten 2019

Innovationsföretagens årliga branschöversikt presenteras med topplistor, trender, nyckeltal och analys av marknadsläget. Välkommen på lunchseminarium och rapportsläpp på torsdag den 12 december.
Branschöversikten 2019

Innovationsföretagen publicerar varje år en detaljerad kartläggning och marknadsöversikt av den svenska arkitekt- och ingenjörsbranschen med en internationell utblick. David Cramér, analyschef och rapportansvarig, presenterar rapporten med rankinglistor, trender, nyckeltal och analyser. Företrädare från våra medlemsföretag kommenterar:

- Mark Humpreys, kontorschef Tengbom
- Cecilia Granath, sverigechef Tyréns AB
- Tore Strandgård, vd Incoord

Moderator är Magnus Höij, förbundsdirektör Innovationsföretagen.

Datum och tid: 12 december, lunch från 11:30, seminarium 12-13.

Plats: Sturegatan 11, lokal Falsterbo, Stockholm

Anmälan till Linda Fritzner, Innovationsföretagen.

Välkommen!

Branschöversikten 2019

Innovations­företagen är en bransch- och arbetsgivar­organisation som representerar innovativa företag inom den kunskapsintensiva tjänstesektorn. Vi samlar cirka 720 medlems­företag, som tillsammans har 39 000 anställda. Vårt uppdrag är att skapa förutsättningar för en världsledande arkitekt- och ingenjörsbransch.