Inbjudan till Universal Robots pressevent 21 juni – med tillkännagivande av viktig cobotnyhet

Universal Robots är det snabbväxande danska robotföretaget som möjliggör förändringar i hur arbetet utförs genom sina kollaborativa robotar som de har sålt i över 50 000 exemplar till företag av alla storlekar runt om i världen. Nu vill Universal Robots bjuda in dig till ett pressevent den 21 juni för att dela med sig av en spännande produktnyhet.

Universal Robots VD och koncernchef Kim Povlsen. Foto: Universal Robots

Nyheten kommer att tillkännages på ett pressevent under den stora mässan Automatica i München, Tyskland. För att göra det möjligt för dig och resten av den globala marknaden att delta erbjuder Universal Robots tre olika sätt för att delta i presseventet:

• Personligen på Automatica från kl. 10.00 CET tisdagen den 21 juni
  • Direktsändning från Automatica kl. 10.10 CET tisdagen den 21 juni
  • Direktsändning från Automatica kl. 17.00 tisdagen den 21 juni

Pressträffen kommer att ledas av Universal Robots VD och koncernchef Kim Povlsen. Det kommer att finnas möjlighet till frågor som en del av pressträffen.

Vi erbjuder också möjligheten att förboka intervjuer med Universal Robots ledare efter evenemanget.

Om du vill delta i ett pressevenemang, vänligen registrera dig via den här länken:

Om du inte kan delta men vill få en inspelning av pressträffen, vänligen anmäl dig till ett av webbinarierna.

Universal Robots VD och koncernchef Kim Povlsen. Foto: Universal Robots