Inför Avtal 2020

Avtalsrörelsen 2020 är nu igång och inför själva förhandlingarna bjuder vi in till träffar runt om i landet för att diskutera svensk lönebildning och industrins normerande roll. Den 30 oktober stannar vår turné i Skellefteå, där vi kommer att prata om de ekonomiska förutsättningarna samt utmaningar och möjligheter med förhandlingarna tillsammans med våra medlemsföretag.

Tid: 13.00-16.00
Plats: Scandic Skellefteå, Kanalgatan 75, 931 78 Skellefteå

Varmt välkommen!

Kvinnor i teknikindustrin tar plats på Arbetets museum20.2.2020 07:30:00 CETPressmeddelande

Fotograf Emilia Bergmark-Jiménez bryter normer inom kommersiellt fotografi. I vår ställer hon ut på Arbetets museum där besökaren får ta del av hennes kommersiella, konstnärliga och dokumentära projekt. Alla med samma mål – att ge plats åt människor som sällan får synas på bild. Bland de projekt som visas finns Bredda bilden – ett samarbete mellan Emilia Bergmark-Jiménez och Teknikföretagen.