Inga Air Leap-resenärer från och till Jönköping blir strandade

Inrikesflygbolaget BRA går nu in och hjälper Air Leap, som erbjuds boka om sina resenärer till BRAs flygningar mellan Jönköping och Stockholm, Bromma.

Stjärtfena

Kostnadsfri ombokningsmöjlighet finns fram till måndag via Air Leap, för de resenärer som redan bokat sina flygresor med bolaget.

Bokade flygresor resor ända fram till 31 mars är möjliga att flytta till BRA och görs via Air Leap.

Det var igår som flygbolaget Air Leap meddelade att de från och med fredag upphör att flyga mellan Jönköping och Stockholm.

Flygbolaget BRA agerade direkt på informationen och sträcker nu ut en hjälpande hand till Air Leap och deras resenärer, så att ingen ska behöva bli strandad.

De som vill boka om sina flygresor till BRA, kontaktar Air Leap.

Stjärtfena

BRA flyger till Stockholm Bromma, Göteborg, Malmö, Umeå, Visby, Kalmar, Ronneby, Sundsvall, Helsingborg/Ängelholm, Östersund, Växjö, Trollhättan, Halmstad, Jönköping, Kristianstad, Norrköping, Sälen, Helsingfors, Berlin, Lyon.

Direktflyg från fem städer till Skandinaviens största skidområde när BRA är först ut till nya Scandinavian Mountains Airport – Sälen Trysil22.5.2019 07:00:00 CESTPressmeddelande

Nu är det klart. Inrikesflygbolaget BRA flyger i vinter direkt mellan Stockholm Bromma, Göteborg, Malmö, Ängelholm, Växjö och Sveriges nyaste flygplats i Sälenfjällen: Scandinavian Mountains Airport. Med nya, klimatkompenserade direktflyget nås Skandinaviens största skidområde med fyra skidorter på cirka två timmar.