​Ingvar tillbaka i BingoLotto!

Ingvar är tillbaka från semestern. Foto: Mathias Otterberg

Ingvar är tillbaka från semestern! Lagom till sin comeback laddar Oldsberg upp med Månadsfinal och ”Spånarna” med Annika Andersson, Thomas Petersson och Maria Lundqvist runt bordet. På scen uppträder The Black Pearl och husbandet leds av David Carbe.

Spånarna med Maria Lundqvist!

Maria Lundqvist är en våra allra mest folkkära komiker och skådespelare. Hon gjorde succé med dunder och brak i Povel Ramels Kolla Klotet, har vunnit Guldbagge och fått hela svenska folket att vika sig av skratt genom karaktären Sally Santesson. Ursprungligen från Hälsö utanför Göteborg, besöker hon Ingvar i studion i Gamlestan på söndag.

Spånarna är tillbaka, med de båda komikerna Annika Andersson och Thomas Petersson i spetsen. På söndag får de draghjälp av Maria Lundqvist. På scen får vi ta del av ungdomarna i Black Pearl framföra ljuva alster.

Bingomästaren Oldsberg och adepten Carbe

Husbandet leds av pianotalangen David Carbe, klaverklinkaren från Kungälv, känd för mången BingoLotto-tittare. I taktpinnen håller i vanlig ordning den bingomästaren Ingvar Oldsberg.

BingoLotto – Söndag 26 februari kl. 18 i TV4.

BingoLottos Nyårsbingo!28.12.2017 07:00Pressmeddelande

Välkommen på nyårsfest! Lotta Engberg håller dig sällskap under nyårsafton med bingo, spännande artister och vinster för totalt 31 miljoner. Miljonhjulet snurrar hela kvällen och vi gästas av Tomas Pettersson, Agneta Sjödin, Elisabeth Andreassen, Johan Östling m.fl. Uppträder gör Lasse Stefanz, Boris René, Peter, Bruno & Matilda, Jemima Hicintuka och Gunhild Carling. Dessutom kommer de svenska succétvillingarna SkillTwins.

Succé för BingoLottos Uppesittarkväll 23 december 201723.12.2017 23:52Pressmeddelande

Ny rekordförsäljning även i år. BingoLottos Uppesittarkväll gav mer än 42 miljoner kronor till svenskt föreningsliv! Lotta gjorde ett strålande program tillsammans med alla gäster och skänkte glädje till många vinnare. Fler än ofattbara 500 000 vinster har delats ut under kvällen, det är fler än 2000 vinster per minut under programmet. BingoLottos Uppesittarkväll är en tradition som växer sig starkare för varje år och i vartannat hushåll i Sverige har det i kväll spelats på bingolotter.