​Ingvar tillbaka i BingoLotto!

Ingvar är tillbaka från semestern. Foto: Mathias Otterberg

Ingvar är tillbaka från semestern! Lagom till sin comeback laddar Oldsberg upp med Månadsfinal och ”Spånarna” med Annika Andersson, Thomas Petersson och Maria Lundqvist runt bordet. På scen uppträder The Black Pearl och husbandet leds av David Carbe.

Spånarna med Maria Lundqvist!

Maria Lundqvist är en våra allra mest folkkära komiker och skådespelare. Hon gjorde succé med dunder och brak i Povel Ramels Kolla Klotet, har vunnit Guldbagge och fått hela svenska folket att vika sig av skratt genom karaktären Sally Santesson. Ursprungligen från Hälsö utanför Göteborg, besöker hon Ingvar i studion i Gamlestan på söndag.

Spånarna är tillbaka, med de båda komikerna Annika Andersson och Thomas Petersson i spetsen. På söndag får de draghjälp av Maria Lundqvist. På scen får vi ta del av ungdomarna i Black Pearl framföra ljuva alster.

Bingomästaren Oldsberg och adepten Carbe

Husbandet leds av pianotalangen David Carbe, klaverklinkaren från Kungälv, känd för mången BingoLotto-tittare. I taktpinnen håller i vanlig ordning den bingomästaren Ingvar Oldsberg.

BingoLotto – Söndag 26 februari kl. 18 i TV4.

We Are Voice med Mölndals Kammarkör i Bingolotto11.12.2018 07:00Pressmeddelande

På söndag bjuder Rickard Olsson in We Are Voice med Mölndals Kammarkör till BingoLotto. Vännerna Martin Rolinski, Simon Ljungman och Fredrik Berglund kläckte idén om We Are Voice, en gemensam mötesplats för körmedlemmar och körledare som skulle underlätta kommunikation, interaktion och repetition. We Are Voice vill få fler människor att sjunga tillsammans och är en unik konsertupplevelse där alla på konserten är medverkande, ingen är publik utan alla interagerar med varandra. Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Rickard Olsson. BingoLotto – Söndag 16 december kl. 18 i TV4.